Сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг ашиглах нь /МУИС, ГХСС-ийн жишээгээр/
Using ICT in teaching (SFLC, case study)
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2013121Keywords:
мэдээлэл харилцааны технологи, мэдээлэл харилцааны чадамжAbstract
Энэхүү судалгаанд гадаад хэлний багшийн мэдээлэл харилцааны технологийн чадамжийг тогтоох, гадаад хэлний сургалтанд өргөн хэрэглэгддэг техник хэрэгсэл, хэрэглэгдэхүүн, программ хангамжийг ангилах, хэлний сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг ашиглахын давуу болон сул талыг олж тогтоохыг зорилоо.
In this research, we aimed to find out the ICT competence of foreign language teacher, to classify the technical equipment, materials and software used broadly in foreign language teaching and to define the advantages and disadvantages of using ICT in language teaching.
References
БШУЯ, Багш нарын мэдээлэл харилцааны технологийн боловсролд, УБ., 2008
Болормаа Д., Сургуулийн удирдлагад мэдээлэл холбооны технологыг ашиглах, УБ., 2006 Даваа Ж., Жамц Л., Содов Ц., Сүхбат Г., Боловсрол судлалын үндэс, УБ., 2009
Даваа Ж.,Сарантуяа Г., Дээд сургуулийн сургалтын технологи, УБ., 2007
Наранчимэг Н., Төгөлдөр Э., Боловсролын удирдлага, Удирдлагын Академи, УБ., 2010 Нямжав Д., Нарантуяа Н., Гадаад хэл заах арга зүйн онол, хэрэглээ, УБ., 2011
Туяа Ш., Гадаад хэл сургалтын орчин үеийн арга, технологи, УБ., 2010 Уянга С., Системийн шинжилгээ ба зохиомж, УБ., 2009
UNESCO, ICT competency standard for teachers, United Kingdom, 2008