Сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг ашиглах нь /МУИС, ГХСС-ийн жишээгээр/

Using ICT in teaching (SFLC, case study)

Authors

  • Bat-Uchral G. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Европ судлалын тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2013121

Keywords:

мэдээлэл харилцааны технологи, мэдээлэл харилцааны чадамж

Abstract

Энэхүү судалгаанд гадаад хэлний багшийн мэдээлэл харилцааны технологийн чадамжийг тогтоох, гадаад хэлний сургалтанд өргөн хэрэглэгддэг техник хэрэгсэл, хэрэглэгдэхүүн, программ хангамжийг ангилах, хэлний сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг ашиглахын давуу болон сул талыг олж тогтоохыг зорилоо.

In this research, we aimed to find out the ICT competence of foreign language teacher, to classify the technical equipment, materials and software used broadly in foreign language teaching and to define the advantages and disadvantages of using ICT in language teaching.

References

БШУЯ, Багш нарын мэдээлэл харилцааны технологийн боловсролд, УБ., 2008

Болормаа Д., Сургуулийн удирдлагад мэдээлэл холбооны технологыг ашиглах, УБ., 2006 Даваа Ж., Жамц Л., Содов Ц., Сүхбат Г., Боловсрол судлалын үндэс, УБ., 2009

Даваа Ж.,Сарантуяа Г., Дээд сургуулийн сургалтын технологи, УБ., 2007

Наранчимэг Н., Төгөлдөр Э., Боловсролын удирдлага, Удирдлагын Академи, УБ., 2010 Нямжав Д., Нарантуяа Н., Гадаад хэл заах арга зүйн онол, хэрэглээ, УБ., 2011

Туяа Ш., Гадаад хэл сургалтын орчин үеийн арга, технологи, УБ., 2010 Уянга С., Системийн шинжилгээ ба зохиомж, УБ., 2009

UNESCO, ICT competency standard for teachers, United Kingdom, 2008

Published

2023-05-03

How to Cite

G., B.-U. (2023). Сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологийг ашиглах нь /МУИС, ГХСС-ийн жишээгээр/ Using ICT in teaching (SFLC, case study) . Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 17(387), 169–177. https://doi.org/10.22353/MJFLC2013121

Most read articles by the same author(s)