Гадаад хэлний мэргэжлийн сургалтын хөтөлбөр, агуулгын дүн шинжилгээ
The Content Analysis of Foreign Language curriculums
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2014118Keywords:
Өрнө, дорнын их дээд сургууль, гадаад хэлний мэргэжлийн сургалтын хөтөлбөр, хөтөлбөрийн агуулгаAbstract
Бид уг судалгааны ажлаар өрнө, дорнын их, дээд сургуулийн гадаад хэлний мэргэжлийн орон судлал, хэл-уран зохиол, хэл судлал, багш, орчуулга зүйн мэргэжлийн хөтөлбөрт дүн шинжилгээ хийн, хөтөлбөрийн агуулга, судлагдахуун, үргэлжлэх хугацаа зэрэгтэй танилцан, тус хөтөлбөрөөр төгсөгчийн мэдлэг, чадвар, тэдэнд тавигдах шаардлага зэргийг харьцуулан гадаад хэлний мэргэжилтэн бэлтгэх үндэсний хөтөлбөр, цаашлаад стандарт боловсруулахад тусгах агуулгыг тодруулахыг зорилоо.
This article aims to analysis curriculums of foreign language and literature, language study, area study, foreign language teacher and translation of the universities in eastern and western countries; examine contents of the curriculums, subjects and duration as well as tries to compare student's knowledge, their skills and curriculum's requirements of these universities and also it focuses on developing national curriculum and its standard in order to prepare specialists who are majoring foreign languages.
References
Бадарч Д., нар, Кредит систем, УБ., 2014.
Бат-Учрал Г., Одонтуяа М., Гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөр ба стандарт, Гадаад хэлний сургалтын агуулга, арга зүй сэдэвт ЭШ-ний зөвлөгөөн семинарын эмхэтгэл, УБ., 2014, х. 84-92.
Бат-Учрал Г., Одонтуяа М., Өрнө, дорнын их, дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан дүн шинжилгээ, Монголын гадаад хэлний сургалт судалгааны өнөөгийн байдал, цаашдын чиг хандлага сэдэвт ЭШХ-ын эмхэтгэл, УБ., 2013, х. 41-46.
Бэгз Н., Монгол улсын гадаад хэлний бодлого ОУ-ын ЭШБХ-ын эмхэтгэл, УБ., 2006, х. 12-15.
Даваасүрэн Д., Монгол улсын боловсролын салбарын хэлний бодлого ЭШБХ., УБ., 2007.
Пүрэвсүрэн Ц., Монгол улсын гадаад хэлний бодлого ОУ-ын ЭШБХ-ын эмхэтгэл, УБ., 2007, х. 58-61.
Чулуундорж Б., Даяаршил ба төрөөс баримтлах хэлний бодлого ЭШБХ-ын эмхэтгэл, УБ., 2007, х. 76-82.
Энхтүвшин С., Сургалтын хөтөлбөр (Curriculum)-ийн үзэл баримтлал, загваруудыг харьцуулан судалсан нь, МУИС, НШУС, “Боловсрол судлал” ЭШБ 08(301), УБ., 2007, х. 114-127.