Гадаад хэлний сургалтын үнэлгээнд хийсэн дүн шинжилгээ /МУИС-ийн жишээгээр/

SFLC students’ assessment analysis /SFLC case study /

Authors

  • Delgerekhtsetseg Ts. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Ази судлалын тэнхим
  • Bat-Uchral G. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Европ судлалын тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2012124

Keywords:

үнэлгээ, шалгалт, тест

Abstract

Энэхүү өгүүлэлд МУИС-ийн гадаад хэлний багш нарын дунд хэрэгжүүлсэн судалгааны дүнд тулгуурлан гадаад хэлний сургалтанд хэрэглэж буй үнэлгээний голлох арга хэлбэрийн өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийн, үнэлгээг сайжруулахад чиглэсэн саналыг дэвшүүлэхийг зорив. Тухайлбал, гадаад хэлний суурь мэдлэг олгох хичээлийн явцын ба улирлын шалгалтанд багш нар үнэлгээний ямар хэлбэрийг хэрэглэдэг ба тэдгээрийг сонгодог шалтгааныг судлахын зэрэгцээ шалгалтын агуулгыг хэрхэн боловсруулж, ямар хугацаанд хэрэглэдэг ба шинэчлэдэгийг тодруулахыг оролдсон болно.

In this survey, we aimed to analyze current methods of testing foreign language ability used in NUM. In particular, our main point was to find out evaluating methods of mid-term and term exam subjects giving basic knowledge of foreign languages used by teachers and the reason of choosing them. Also we tried to find out how the exam contents are prepared as well as the period of tests’ conduct and reform.

References

J. D. Brown, Testing in Language programs, Taishukanshoten, 1999.

S. Ito, Nihongo kyoshi no tame no tesuto sakusei manyuaru, Aruku, 2008.

Ичинхорлоо Ш., Сургалт, УБ., 2010.

Европын олон хэлний суурь хөтөлбөр: сурах, сургах, үнэлэх, УБ., 2012.

T. F. McNamara, Language Testing, Oxford University Press, 2000.

Nihongo kyoiku gakkai, Nihongo tesuto handobukku, Taishukanshoten, 1991.

ЭМШУИС, Оюутны үнэлгээ, УБ., 2010.

Published

2023-05-03

How to Cite

Ts., D., & G., B.-U. (2023). Гадаад хэлний сургалтын үнэлгээнд хийсэн дүн шинжилгээ /МУИС-ийн жишээгээр/ SFLC students’ assessment analysis /SFLC case study /. Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 16(363), 174–182. https://doi.org/10.22353/MJFLC2012124

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>