No. 4 (2001): ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК

					View No. 4 (2001): ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК

1. Э.Гүргэмжав "Бөөний худалдаа, маркетингийн тогтолцоог судлах аргазүйн зарим асуудал"

2. Б.Даваасүрэн "Хэрэглэгчийн бараа худалдан авалтанд зар сурталчилгаа нөлөөлөх нь"

3. Т.Кавал "Электрон худалдааны тухай өгүүлэх нь"

4. Б.Нарангэрэл "Мод, модон бүтээгдэхүүний зах зээлийн чадавхийн үнэлгээ"

5. Я.Отгонсүрэн "Байгууллагын зах зээлийн өнөөгийн төлөв байдлын онцлог"

6. Д.Сарантуяа "Үйлчилгээний салбарын маркетингийн удирдлагын асуудал"

7. Н.Чанцалмаа "Маркетингийн удирдлагыг даатгалын байгууллагад зайлшгүй хэрэгжүүлэх нь"

8. Н.Батнасан "Монгол улсын гадаад худалдааны хөгжлийн төлөв, чиг хандлага"

9. Д.Дагвадорж "Азийн хөгжил ба Монголыг хөгжүүлэх маркетингийн стратеги"

10. Камзабаева М.М "Стратегийн төлөвлөлт"

11. Г.Энхбаяр "Татварын зохицуулалтын онолын үндэслэгээ, хөгжил"

12. Р.Буянжаргал "Дэлхийн улсуудыг орлогоор нь ангилах журам, түүний бүтэц"

13. И.Баатар, Ц.Баатар "Хятадын бүс нутгийг эрчимтэй хөгжүүлэх асуудлын тухайд"

Published: 2023-03-01

Articles