Хэрэглэгчийн бараа худалдан авалтанд зар сурталчилгаа нөлөөлөх нь
Abstract
Бизнесийн үйл ажиллагааг маркетингаар удирдана гэдэг нь эцсийн хэрэглэгчийн зан төлөв, эрэлт хэрэгцээг сайтар судалж, түүнд үндэслэн байгууллага бизнесийн бодлогоо боловсруулахыг хэлдэг. Хэрэглэгчийн зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй компаниудын марктенгийн менежерүүд нь өөрийн хэрэглэгчдээ судлахын тулд "Хэрэглэгчийн худалдан авах төлөв байдлын загвар"-ыг боловсруулсан.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-03-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.