Хэрэглэгчийн бараа худалдан авалтанд зар сурталчилгаа нөлөөлөх нь

Authors

  • Davaasuren B МУИС-ЭЗС-ийн Маркетинг, олон улсын худалдааны тэнхимийн багш, Доктор, Дэд профессор

Abstract

Бизнесийн үйл ажиллагааг маркетингаар удирдана гэдэг нь эцсийн хэрэглэгчийн зан төлөв, эрэлт хэрэгцээг сайтар судалж, түүнд үндэслэн байгууллага бизнесийн бодлогоо боловсруулахыг хэлдэг. Хэрэглэгчийн зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй компаниудын марктенгийн менежерүүд нь өөрийн хэрэглэгчдээ судлахын тулд "Хэрэглэгчийн худалдан авах төлөв байдлын загвар"-ыг боловсруулсан.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-07