Азийн хөгжил ба Монголыг хөгжүүлэх маркетингийн стратеги
Abstract
Азийн маркетингийн хөгжлийн асуудал нилээд өргөн хүрээтэй бөгөөд судлаачид олон талаас нь янз бүрийн төвшинд авч үзсэн байдаг. Гэхдээ гол төлөв Азийн орнууд дахь тодорхой бүтээгдэхүүн болон компанийн маркетингийн удирдлагын асуудлыг судалжээ. Харин улс орны хэмжээний марктенгийн удирдлагын асуудлыг судалжээ.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-03-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.