Азийн хөгжил ба Монголыг хөгжүүлэх маркетингийн стратеги

Authors

  • Davgadorj D МУИС-ЭЗС-ийн Маркетинг, Олон улсын худалдааны тэнхимийн эрхлэгч, Доктор

Abstract

Азийн маркетингийн хөгжлийн асуудал нилээд өргөн хүрээтэй бөгөөд судлаачид олон талаас нь янз бүрийн төвшинд авч үзсэн байдаг.  Гэхдээ гол төлөв Азийн орнууд дахь тодорхой бүтээгдэхүүн болон компанийн маркетингийн удирдлагын асуудлыг судалжээ. Харин улс орны хэмжээний марктенгийн удирдлагын асуудлыг судалжээ. 

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-07