Монгол орон дахь эдийн засаг, нийгмийн харилцааны маркетингийн үнэлгээ

Authors

  • Davgadorj D МУИС-ЭЗС-ийн Марктенг, Олон улсын худалдааны тэнхимийн эрхлэгч, Эдийн засгийн ухааны доктор

Abstract

Дэлхийн улс орнуудын төр засгийн бодлогод зах зээлийн хөгжлийн хэтийн хандлага, хүн ардынхаа хүсэл эрмэлзэлд нийцсэн баримжаалал зонхилох боллоо. Чухам ийм баримжаалалтай орнууд хөгжлийн өндөрлөг рүү уралдаж түүнийг умартсан нь сүүл барин гэлдэрч байна. 

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-09