Шинжлэх ухааны ололт, бүтээлийг бизнесийн байгууллагуудад нэвтрүүлэх маркетингийн удирдлагын асуудал

Authors

  • Davgadorj D МУИС-ЭЗС-ийн Маркетинг, олон улсын худалдааны тэнхимийн багш, Доктор, Профессор
  • Amarsaikhan R

Abstract

Монгол улс зах зээлд шилжсэнээс хойшхи 20 орчим жилд нийгмийн амьдралыг жолоодох үйл явцынхаа төвд эрэлт хэрэгцээг тавих чиглэлээр зохих ахиц дэвшил гарсан хэдий ч эрдэм шинжилгээний байгууллагын маркетингийн асуудал эхлэлийн төдий байна. 

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2023-03-07