Бөөний худалдаа, маркетингийн тогтолцоог судлах аргазүйн зарим асуудал
Abstract
Орчин үеийн худалдааны онолын нэг чиглэл нь бөөний худалдааны үр ашиг бүхий сүлжээг үүсгэн ашиглах асуудал болжээ. Энэ асуудал зах зээлийн эдийн засгийн тогтолцоо бүхий орнуудад бол нэг мөр болон шийдэгдсэн нь үнэн билээ. Харин социалист чиг баримжаатай явсан орнуудын хувьд, түүний дотор Монгол улсын хувьд бөөний худалдааны шинэ тогтолцоог бүрдүүлэх нь онол аргазүй, практикийн хувьд тулгамдсан асуудал зайлшгүй мөн.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-03-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.