Бөөний худалдаа, маркетингийн тогтолцоог судлах аргазүйн зарим асуудал

Authors

  • Gurgemjav E МУИС-ЭЗС-ийн Маркетинг, олон улсын худалдааны тэнхимийн багш, Доктор, Дэд профессор

Abstract

Орчин үеийн худалдааны онолын нэг чиглэл нь бөөний худалдааны үр ашиг бүхий сүлжээг үүсгэн ашиглах асуудал болжээ. Энэ асуудал зах зээлийн эдийн засгийн тогтолцоо бүхий орнуудад бол нэг мөр болон шийдэгдсэн нь үнэн билээ. Харин социалист чиг баримжаатай явсан орнуудын хувьд, түүний дотор Монгол улсын хувьд бөөний худалдааны шинэ тогтолцоог бүрдүүлэх нь онол аргазүй, практикийн хувьд тулгамдсан асуудал зайлшгүй мөн.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-07