No. 13 (2005): ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
1. Д.Давгадорж "Маркетинг ба хөгжил: цогцолбор судалгаа"
2. Я.Отгонсүрэн "Байгууллагын зах зээл дэх харилцаа холбооны үйл явцын өнөөгийн төлөв байдал"
3. Н.Батнасан "Монгол улс дахь гадаадын шууд хөрөнгө оруулалт ба ДНБ-ний осөлтийн харилцан хамаарал"
4. Э.Гүргэмжав, А.Дэмбэрэл "Гадаад худалдааны статистик судалгааны арга зүйг боловсронгуй болгох нь"
5. Д.Давгадорж, Ц.Цолмон, Н.Батнасан "Зүүн хойд Азийн орнуудын хэрэглээний зах зээлийн харьцуулсан судалгааны зарим үр дүн"
6. Ц.Нансалмаа "Хэрэглэгчийн зах зээлийн өөрчлөлт ба маркетинг"
7. Л.Нямцэрэн " Дэлхийн хөгжил ба ирээдүйн зах зээл, бизнесийн боломж"
8. Р.Ринчинбазар "Улс орон бүс нутгийн маркетинг"
9. Э.Эрдэнэчимэг "Монголын дээд боловсролын сургалтын байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүйн зарим асуудал"
10. З.Ундрах "Аялал жуулчлалын маркетингийн нэгэн асуудал (дотоодын аялал жуучлал)"
11. Ц.Баярмаа "Ажлын тайланг англиар бичих нь"
12. С.Галбадрах "Монгол улсын хот, хөдөөгийн хөгжлийн ялгаа: үйлдвэрлэлийн хүчин зүйлсийн шилжилтийн нөлөө"