Улс орон бүс нутгийн маркетинг
Abstract
Марзетинг гэдэг нь зах зээлийн эдийн засгийн хамгийн чухал динамик ойлголтуудын нэг билээ. Хэдийгээр маркетингийн судалгаанд тодорхой байгууллагын түвшинд ихэвчлэн бараа бүтээгдэхүүнийг суртчилах, үйл ажиллагаагаа оновчтой зохион байгуулах, хэрэглэгч, худалдан авагчдыг татах чиглэлийн үйл ажиллагаа зонхилж байгаа боловч сүүлийн үед улс орны эсвэл нутаг дэвсгэрийн нэгжийн хэмжээнд хэрэгжүүлэх маркетингийн тухай асуудлыг ном зохиолд хөндөж тавих болсон. Чухам энэ асуудлын тухай бид товчхон авч үзье.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-03-03
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.