Улс орон бүс нутгийн маркетинг

Authors

  • Rinchinbazar R МУИС-ийн МКС-ийн тэнхимийн эрхлэгч, Доктор

Abstract

Марзетинг гэдэг нь зах зээлийн эдийн засгийн хамгийн чухал динамик ойлголтуудын нэг билээ. Хэдийгээр маркетингийн судалгаанд тодорхой байгууллагын түвшинд ихэвчлэн бараа бүтээгдэхүүнийг суртчилах, үйл ажиллагаагаа оновчтой зохион байгуулах, хэрэглэгч, худалдан авагчдыг татах чиглэлийн үйл ажиллагаа зонхилж байгаа боловч сүүлийн үед улс орны эсвэл нутаг дэвсгэрийн нэгжийн хэмжээнд хэрэгжүүлэх маркетингийн тухай асуудлыг ном зохиолд хөндөж тавих болсон. Чухам энэ асуудлын тухай бид товчхон авч үзье.  

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-03-03