Үйлчилгээний харилцааны зарим асуудал
Abstract
Манай орны нийт аж ахуйн нэгжийн 86.8 хувийг үйлчилгээний чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд эзэлдэг бөгөөд сүүлийн жилүүдэд үйлчилгээний зах зээл хүрээгээ улам бүр тэлж тухайн салбарт ажиллагсдын тоо улсын хэмжээний нийт ажиллагсдын 49.5 хувийг эзлэх болжээ. Энэхүү тоо баримт үйлчилгээний салбар нь бизнес эрхлэгчдийн сонирхлыг ихэд татах болсныг харуулж байгаа хэрэг юм. Үйлчилгээний салбар өргөжихийн хэрээр өрсөлдөөн улам эрчимжиж тэнд нэгдмэл маркетингийн үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлэх шаардлага зүй ёсоор тавигдаж байгаа билээ.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-28
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.