Борлуулалтын ажлын зохион байгуулалтын зарим асуудал

Authors

  • Otgonsuren Ya

Abstract

Хувийн худалдаа нь худалдан авагчтай шууд буюу нүүр тулан худалдаа хийх маркетингийн үйл явц юм. Энэ хэлбэр үйдвэрлэгч, хэрэглэгчийн хоорондын гүүр болдог зар сурталчилгаа, борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцааны бусад хэлбэртэй төстэй юм. Тэгэхдээ хувийн худалдаа худалдагч, худалдан авагч хоёр тал шууд харилцах боломжийг олгодогоороо илүү үр дүнтэй. Энэ нь бэлтгэн нийлүүлэгчид худалдан авагчийн эрэлтийг судлах, бараагаа танилцуулах, захиалгыг уян хатан зохицуулах сайхан боломжийг өгдөг. Тиймд шууд борлуулалт маркетингийн идэвхижүүлэлтийн хольцын хамгийн том элемент байдаг

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-26