Борлуулалтын ажлын зохион байгуулалтын зарим асуудал
Abstract
Хувийн худалдаа нь худалдан авагчтай шууд буюу нүүр тулан худалдаа хийх маркетингийн үйл явц юм. Энэ хэлбэр үйдвэрлэгч, хэрэглэгчийн хоорондын гүүр болдог зар сурталчилгаа, борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцааны бусад хэлбэртэй төстэй юм. Тэгэхдээ хувийн худалдаа худалдагч, худалдан авагч хоёр тал шууд харилцах боломжийг олгодогоороо илүү үр дүнтэй. Энэ нь бэлтгэн нийлүүлэгчид худалдан авагчийн эрэлтийг судлах, бараагаа танилцуулах, захиалгыг уян хатан зохицуулах сайхан боломжийг өгдөг. Тиймд шууд борлуулалт маркетингийн идэвхижүүлэлтийн хольцын хамгийн том элемент байдаг
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-26
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.