Монгол улсын их, дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа

Comparative study of foreign language curricula among Mongolian universities

Authors

  • Delgerekhtsetseg Ts. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Ази судлалын тэнхим
  • Naranchimeg B. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Их Британи, Америк судлалын тэнхим
  • Odtsetseg Ya. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Их Британи, Америк судлалын тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2014117

Keywords:

сургалтын хөтөлбөр, сургалтын төлөвлөгөө, дээд боловсролын суурь хичээл, мэргэжлийн заавал судлах хичээл, мэргэшүүлэх хичээл, багц цаг (кредит)

Abstract

Энэхүү өгүүлэлд гадаад хэлний мэргэжилтэн бэлтгэдэг Монгол улсын зарим томоохон их, дээд сургуулийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгааны дүнг өгүүлсэн болно. Үүнд, төрийн өмчийн 3, төрийн бус өмчийн 2 их сургуулийн 8 сургалтын хөтөлбөр дэх дээд боловсролын суурь хичээл, мэргэжлийн заавал судлах болон мэргэшүүлэх хичээлийн судлах багц цаг, тэдгээрийн харьцаа, хичээлүүдийн ижил төстэй ба ялгаатай байдлыг харьцуулан судлаж, хөтөлбөрүүдийн онцлогийг тодруулахыг зорив.

This article illustrates results of the comparative study of curricula among some major Mongolian universities training foreign language specialists. It also aims to reveal distinctive characteristics of each curriculum by comparing average credit hours for general education subjects, core subjects, and major subjects in 8 syllabuses of 3 state universities and 2 non-state universities, their ratio, and similarities and differences between the subjects.

References

Бадарч Д., Дээд боловсролын онол арга зүйн асуудлууд, УБ., 2013.

Даваа Ж., Их, дээд сургууль, коллежийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах арга зүй, 2012.

Дээд боловсролын шинэчлэлийн зураглал (ROADMAP) 2010-2021.

ШУТИС, Кредит систем, УБ., 2014.

Published

2023-05-03

How to Cite

Ts., D., B., N., & Ya., O. (2023). Монгол улсын их, дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа : Comparative study of foreign language curricula among Mongolian universities . Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 18(410), 113–123. https://doi.org/10.22353/MJFLC2014117

Most read articles by the same author(s)