Монгол улсын их, дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа
Comparative study of foreign language curricula among Mongolian universities
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2014117Keywords:
сургалтын хөтөлбөр, сургалтын төлөвлөгөө, дээд боловсролын суурь хичээл, мэргэжлийн заавал судлах хичээл, мэргэшүүлэх хичээл, багц цаг (кредит)Abstract
Энэхүү өгүүлэлд гадаад хэлний мэргэжилтэн бэлтгэдэг Монгол улсын зарим томоохон их, дээд сургуулийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгааны дүнг өгүүлсэн болно. Үүнд, төрийн өмчийн 3, төрийн бус өмчийн 2 их сургуулийн 8 сургалтын хөтөлбөр дэх дээд боловсролын суурь хичээл, мэргэжлийн заавал судлах болон мэргэшүүлэх хичээлийн судлах багц цаг, тэдгээрийн харьцаа, хичээлүүдийн ижил төстэй ба ялгаатай байдлыг харьцуулан судлаж, хөтөлбөрүүдийн онцлогийг тодруулахыг зорив.
This article illustrates results of the comparative study of curricula among some major Mongolian universities training foreign language specialists. It also aims to reveal distinctive characteristics of each curriculum by comparing average credit hours for general education subjects, core subjects, and major subjects in 8 syllabuses of 3 state universities and 2 non-state universities, their ratio, and similarities and differences between the subjects.
References
Бадарч Д., Дээд боловсролын онол арга зүйн асуудлууд, УБ., 2013.
Даваа Ж., Их, дээд сургууль, коллежийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах арга зүй, 2012.
Дээд боловсролын шинэчлэлийн зураглал (ROADMAP) 2010-2021.
ШУТИС, Кредит систем, УБ., 2014.