Япон хэлний мэргэжлийн ангийн анхан шатны сургалтын хөтөлбөрт гадаад хэлний олон улсын стандартын агуулгыг тусгах асуудалд -МУИС-ийн жишээгээр-
Some issues on the introduction of foreign language standards in the Japanese language course curriculum for beginners /case study of NUM/
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2013123Keywords:
CEFR-Европын Холбооны стандарт /Европын олон хэлний суурь хөтөлбөр/, JF Standard for Japanese-Language Education-Япон хэлний боловсролын JF стандарт, Сургалтын хөтөлбөрAbstract
МУИС-ийн ГХСС-ийн япон хэлний мэргэжлийн ангийн анхан шатны сургалтын хөтөлбөрийн агуулгад дүн шинжилгээ хийн, гадаад хэлний олон улсын стандартын агуулгыг тусгах боломжийг судласны үндсэн дээр сургалтын хөтөлбөрийг сайжруулах талаар санал дэвшүүлэхийг зорив.
本稿ではモンゴル国立大学国際言語文化学部日本学科则級コースのカリキュラム及びシラバスの分析を行い、外国語スタンダード参照の可能性について考察し、カリキュラム改善への示唆を提言した。
References
Ж.Даваа, ―Их дээд сургууль, коллежийн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах арга зүй‖, Артсофт, УБ., 2012.
『JF 日本語教育スタンダード 2010』, 国際亣流基金 .
『JF 日本語教育スタンダード 2010 利用者ガイドブック』, 国際亣流基金 .
『JLC 日本語スタンダーズ 2011 改訂版』, 東京外国語大学 .
『日本語教授法シリーズ 14』 , 国際亣流基金ひつじ書房、2008.
『日本語教師の役割/コースデザイン』, 国際亣流基金, 2009.
札野寛子,『日本語教育のためのプログラム評価』, ひつじ書房、2011.
Э.Равдан ―Европын олон хэлний суурь хөтөлбөр: СУРАХ, СУРГАХ, ҮНЭЛЭХ‖, УБ., 2012.
Rossi,P.H., Freeman,H.E. and Lipsey, M.W. ―Evaluation: A Systematic Approach. 6th ed. Thousand Oaks, Ca:Sage, 1999.