Analysis of the effect of changes to the child money programme on children’s income poverty

Main Article Content

Amartuvshin Tserennadmid
Franziska Gassmann

Abstract

“Хүүхдийн мөнгө хөтөлбөр”-т өөрчлөлт хийхэд хүүхдийн орлогын ядууралд ямар нөлөө үзүүлэх боломжтойг Өрхийн Нийгэм-Эдийн засгийн судалгааны 2014 оны тоон мэдээллийг ашиглан микросимуляцийн аргаар судалсан шинжилгээний үр дүнг энэхүү өгүүллээр танилцуулж байна. Хүүхдийн мөнгө олгогдохгүй бол ядууралд ямар өөрчлөлт гарах, хүүхдийн мөнгийг дөрвөн өөр хувилбараар олговол ядуурлын хамралт хэрхэн өөрчлөгдөхийг судлав. Хүүхдийн мөнгийг (1)0-14 насны хүүхдүүдэд, (2)0-5 насны хүүхдүүдэд, (3)Гурав болон түүнээс дээш хүүхэдтэй өрхийн бүх хүүхдүүдэд, (4)Гурваас дээш хүүхэдтэй өрхийн 3 дах хүүхдээс нь эхлэн бусад хүүхдэд нь олгох гэсэн дөрвөн өөр хувибарыг авч үзсэн. Шинжилгээний үр дүнгээс харахад ядууралд гарах сөрөг өөрчлөлт нь бага, төсвийн хувьд боломжтой байгаа учраас 3 дах хувилбар нь хэрэгжүүлж болохуйц  харагдаж байна.  


This paper presents the results of the analysis of the effect of changes to the Child Money Programme(CMP) on children’s income poverty through microsimulations of Household Socio-Economic Survey 2014. The analysis described the sensitivity of the poverty to the absence of the CMP and assessed the effect on poverty of changes to CMP through microsimulations of four different scenarios: (1) child money is targeted at children aged 0–14; (2) the benefit is targeted at children aged 0–5; (3) the benefit is provided for children from households with three or more children; (4) the benefit is provided only for the third child and any subsequent children in a household. The overall findings seem to imply that Scenario #3 would be acceptable for the CMP, with a less negative impact on child poverty and a reasonable budget.

Article Details

Section
Article
Author Biographies

Amartuvshin Tserennadmid

MA in Economics, Lecturer of National University of Mongolia

Franziska Gassmann

 Prof. Dr, UNU-MERIT/Maastricht Graduate School of Governance