Жижиглэн худалдааны удирдлагын онол, хөгжлийн өнөөгийн түвшин
Abstract
Жижиглэн худалдаа бол үйлдвэрлэгчдийн бий болгосон бараа, бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдийн хүссэн газарт хүргэснээр тэднийг газар зүйн хувьд ойртуулаад зогсохгүй эрэлт, нийлүүлэлтийн тэнцвэрт байдлыг хангахын тулд борлуулалтын хамгийн үр ашигтай сүлжээг ашиглан, цаг хугацаа, зардлыг хэмнэснээр эдийн засгийн хувьд холбох, түүнчлэн үйлдвэрлэгч, хэрэглэгчдийн эрх ашигт нийцсэн үйл ажиллагаа, маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлснээр тэднийг сэтгэл зүйн хувьд ойртуулахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг худалдаа, үйлчилгээний томоохон салбарын нэг юм.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-27
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.