Жижиглэн худалдааны удирдлагын онол, хөгжлийн өнөөгийн түвшин

Authors

  • Burmaa S МУИС-ЭЗС-ийн докторант

Abstract

Жижиглэн худалдаа бол үйлдвэрлэгчдийн бий болгосон бараа, бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдийн хүссэн газарт хүргэснээр тэднийг газар зүйн хувьд ойртуулаад зогсохгүй эрэлт, нийлүүлэлтийн тэнцвэрт байдлыг хангахын тулд борлуулалтын хамгийн үр ашигтай сүлжээг ашиглан, цаг хугацаа, зардлыг хэмнэснээр эдийн засгийн хувьд холбох, түүнчлэн үйлдвэрлэгч, хэрэглэгчдийн эрх ашигт нийцсэн үйл ажиллагаа, маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлснээр тэднийг сэтгэл зүйн хувьд ойртуулахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг худалдаа, үйлчилгээний томоохон салбарын нэг юм.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-27