Маркетингийн орчин үеийн чиг хандлагууд
Abstract
Маркетинг өөрчлөгдөж байна, манай компани хэрэглэгчидтэйгээ харилцан үйлчлэлцэж чадаж байна уу, эсвэл зүгээр л тэдэнд төвөг удаж байна уу? Энэ асуултыг олон олон компаниуд, сурталчилгааны агентлагууд өөрсдөдөө тавих болжээ. Хэрэглэгчид ухаалаг болж сонголтоо илүү сайн хийх болсон байна. Компаниуд тэдэнд юуг худалдаж авахыг заахаа хэдийнээ больжээ, хэрэглэгчид бусад хэрэглэгчдээ хэзээ хэзээнээс илүү сонсож, ам дамжсан ярианд ихээхэн ач холбогдол өгч байна. Компаниуд нь хэрэглэгчид илүү харилцан үйлчлэлд орж, оролцоогоо нэмэгдүүлэх сонирхолтой байгааг хүлээн зөвшөөрч тэдэн рүү хашгирч саад болох биш тэднийг сонсож, харилцан холбоотой байх нь зах зээлд үлдэх цорын ганц арга зам болоод байгааг ойлгож эхэллээ.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.