Investigating Dominant and Passive Involvement in Classroom

Оюутны танхимын хичээл дэх давамгай болон идэвхгүй оролцоог судлах нь

Authors

  • Nyamjav B. Foreign Language Center, School of Arts and Sciences, NUM, Mongolia
  • Munkhtsetseg D. Foreign Language Center, School of Arts and Sciences, NUM, Mongolia

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2021109

Keywords:

dominant student, quieter student, classroom participation, self-assessment, self-reflection, three-phase approach

Abstract

Академик англи хэлний харилцах дадлын хичээлийн гол зорилго нь оюутнуудад тухайн сурч байгаа академик төвшний харилцааны чадварыг эзэмшүүлэх явдал билээ. Харин оюутныг харилцах чадварт сургахын тулд ярих, сонсох дадлагыг байнга хийлгэж байх нь чухал байдаг. Гэтэл нэг ангид сурч байгаа оюутнуудыг ажиглахад харилцах дадал бүхий даалгавар ажилд цөөн хэд нь давамгайлан оролцоод, дийлэнх нь оролцохгүй ард нь үлдэх хандлагатай байдаг. Ийнхүү бидний өдөр тутмын хичээлийн туршлагаас “Яагаад зарим оюутан байнга ярьж, хичээлд давамгайлан оролцдог байхад, нөгөө хэсэг нь үзэл бодлоо бусадтайгаа огт хуваалцдаггүй вэ?”гэсэн асуулт урган гарсан юм. Энэхүү өгүүлэлдээ бид энэ асуудлыг судлан, оюутны идэвхгүй оролцоог өөрчлөх арга замыг эрэлхийлэхийг зорилоо. Ингэхдээ бид оюутнуудынхаа оролцоог ажиглан, гурван хэсэг багц асуулган дээр суурилсан гурван үе шат бүхий аргыг туршин үзсэн бөгөөд үүний үр дүнд оюутнуудын өөрсдийн идэвх оролцоогоо танин мэдэх чадвар дээшилж, цаашид харилцах дадлын хичээл дээр оюутнуудын тэгш оролцоог дэмжих арга барилаа шинэчлэх боломжийг багш бидэнд олгов.

References

Alvarado, C. S. (1992), Discourse styles and patterns of participation on ESL interactive tasks.

TESOL Quarterly. 26. 589-593.

Anahita, S., & Hamid, A. (2012), Teacher talk and learner involvement in EFL classroom: The case of Iranian setting. Theory and Practice in Language Studies.11 (2). 2262-2268.

Astin, A. (1999), Student involvement: A developmental theory for higher education. Journal of College Student Personnel.

David, I. Sommers. (1993), Team building in the classroom through rhythm. Journal of Management Education. 17 (2). 263-268.

Doughty, C., & Pica, T. (1986), “Information gap” Tasks: Do they facilitate second language acquisition? TESOL Quaterly.20 (2), 305-325.

Garside, C. (1996), A comparison of lecture and group discussion teaching strategies in developing critical thinking skills. Taylor & Francis Group, 45 (3), 212-227.

James, D. Brown., & Thom, Hudson. (1998), The alternatives in language assessment: Advantages and disadvantages. University of Hawai Working Papers in ESL. 16 (2). 79-103.

McNamara, Martha J., & Deane, Debra. (1995), Self-Assessment activities: Toward language autonomy in language learning. TESOL Journal. 5 (1). 17-21.

Mohd, Y. Abdullah., Noor, R. Abu Bakar., & Maizatul, H. Mahbob. (2012), Students’ participation in classroom: What motivates them to speak up? Procedia- Social and Behavioral Sciences. 51. 516-522.

O‟Malley, J.M., & Pierce, L. Valdez (1996), Authentic Assessment for English Language Learners: Practical Approaches for Teachers. New York: Addison Wesley Publishing Company.

Stephen D. Krashen., & Tracy D. Terrell. (1983), The natural approach: Language acquisition in the classroom. (pp.191). Oxford: Pergamon Press

Theberge, C. L. (April, 1994), Small group vs. whole-class discussion: gaining the floor in Science lessons. Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association. Los Angeles, New Orleans.

Published

2023-02-10

How to Cite

B., N., & D., M. (2023). Investigating Dominant and Passive Involvement in Classroom: Оюутны танхимын хичээл дэх давамгай болон идэвхгүй оролцоог судлах нь. Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 25(547), 112–119. https://doi.org/10.22353/MJFLC2021109