Зар сурталчилгааны хөгжлийн өнөөгийн түвшин
Abstract
Зах зээлийн нийгэмд шилжсэнээр хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийн бүтэц, зохион байгуулалт, агуулгад томоохон өөрчлөлт гарсан билээ. Ингэснээр манай хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд дампуурахад хүрээд байснаас зар сурталчилгаагаар санхүүгийн асуудлаа шийдэхэд хүрсэн. Нөгөө талаар зах зээл дээр монголчуудын урьд өмнө үзэж хараагүй шинэ шинэ бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ бий болсон нь зар сурталчилгаа зайлшгүй болохыг харуулж байна.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-27
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.