Зар сурталчилгааны хөгжлийн өнөөгийн түвшин

Authors

  • Narantuya B МУИС-ЭЗС-ийн докторант. Евро-Ази Дээд сургуулийн багш

Abstract

Зах зээлийн нийгэмд шилжсэнээр хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийн бүтэц, зохион байгуулалт, агуулгад томоохон өөрчлөлт гарсан билээ. Ингэснээр манай хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд дампуурахад хүрээд байснаас зар сурталчилгаагаар санхүүгийн асуудлаа шийдэхэд хүрсэн. Нөгөө талаар зах зээл дээр монголчуудын урьд өмнө үзэж хараагүй шинэ шинэ бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ бий болсон нь зар сурталчилгаа зайлшгүй болохыг харуулж байна.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-27