Маркетингийн PR-ын арга хэрэгслийг ашгийн бус байгууллагад хэрэглэх шаардлага
Abstract
Монгол Улс төрийн тусгаар тогтнолоо сэргээн тунхагласан 1911 оноос хойшх арав орчим жилийн хугацаанд Монголын төрөөс шашны талаар баримталсан бодлого, хэрэгжүүлсэн үйл ажиллагааны гол агуулга нь бурхан шашныг тууштай дэмжихээс гадна бусад шашныг үл гадуурхахад чиглэж байсан билээ. 1990 оноос өмнөх хугацаанд манай улсын түүх судлалын салбарт шашны тухай сэдэвтэй шууд ба дам холбогдох асуудлыг тусгайлан шинжилсэн бүтээл туурвих боломжийг эрх бүхий байгууллага шууд хязгаарлаж байсан.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-24
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2023 ЭДИЙН ЗАСАГ: ОНОЛ, ПРАКТИК
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.