Шинжлэх Ухаанч Судалгаанд Суралцсан Байдлыг Ажлын Дэвтэр Хэрэглэн Туршсан Дүнгээс

Authors

  • Мөнхсайхан Я МУБИС, МБУС
  • Эрдэнэсанаа М Орчлон сургууль
  • Гандөш Б МУБИС, МБУС
  • Мөнхболд М МУБИС, МБУС
  • Пүрэвдорж Д МУБИС, МБУС
  • Бурмаа Б МУИС, Шинжлэх Ухааны Сургууль, Физикийн тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v23i455.801

Abstract

Физикийн багш болох оюутны лабораторын хичээлээр шинжлэх ухаанч судалгаанд
суралцах байдлыг шинжлэх ухаанч судалгааны түвшин[1], шинжлэн судлах чадварын
хүрээ[2], мэдлэг чадварын төлөвшлийн хамаарлыг 2014-2015-2016 оны хичээлийн
жилд ФЭ, ФМзүй, ФБШ-ийн ангийн 114 суралцагчдын хувьд ажлын дэвтэр хэрэглэн
хийсэн судалгааны үр дүнгээс танилцуулна. физикийн лабораторын хичээлд
шинжлэх ухаанч судлагааны түвшнүүдээр туршилт судалгааг хийхэд түвшин бага
үед чадварын төлөвшил нь мэдлэгээс сул(0.169) хамааралтай, түвшин дээшлэхэд
төлөвшил нь мэдлэгээс хүчтэй(0.530) хамаарч байна. Мөн уламжлалт сургалтаас
оюутанд чадвар ялгаатай(p=0.00, 61.48, 33.66) төлөвшиж байна.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-03-15

How to Cite

Я, М., М, Э., Б, Г., М, М., Д, П., & Б, Б. (2022). Шинжлэх Ухаанч Судалгаанд Суралцсан Байдлыг Ажлын Дэвтэр Хэрэглэн Туршсан Дүнгээс. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 23(455), 130–135. https://doi.org/10.22353/physics.v23i455.801

Issue

Section

Research article

Most read articles by the same author(s)