ЕБС-Ийн Сурагчдын Физикийн Мэдлэг Чадварын Төлөвшлийг Судалсан Дүнгээс

Authors

  • Мөнхсайхан Я МУБИС, МБУС
  • Балт-Эрдэнэ Х ШУТИС, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Түвдэндорж Б Төгсдэлгэрэх сургууль
  • Эрдэнэсанаа М Орчлон сургууль
  • Бурмаа Б МУИС, Шинжлэх Ухааны Сургууль, Физикийн тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v23i455.814

Keywords:

цогц чадамж, чадвар

Abstract

Монгол улсын хот хөдөөгийн ерөнхий боловсролын сургуулийн зургаагаас
арванхоёрдугаар ангийн сурагчдаас Физикийн багийн олимпиадад оролцогчдын
физикийн хичээлээр эзэмшсэн мэдлэг, чадварын төлөвшлийг судалсан судалгааны үр
дүнгээс танилцуулна.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-03-15

How to Cite

Я, М., Х, Б.-Э., Б, Т., М, Э., & Б, Б. (2022). ЕБС-Ийн Сурагчдын Физикийн Мэдлэг Чадварын Төлөвшлийг Судалсан Дүнгээс. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 23(455), 145. https://doi.org/10.22353/physics.v23i455.814

Issue

Section

Research article

Most read articles by the same author(s)