Гадаад хэлээр уншиж ойлгох үйл, түүний стратегийн асуудалд
Reading comprehension strategies
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2013125Keywords:
Ойлгох (comprehension), ухаж ойлгох (inferencing), бодлоо тунгаан нягтлах (metacognition), дадал, дадал чадавхи (skill), өмнөх мэдлэг (schema), нягтлан тунгаах (questioning), оюун санаандаа ургуулах, төсөөлөн ургуулах (visualizing)Abstract
Энэхүү өгүүлэлд англи хэлний салбарын мэргэжлийн 3 дугаар ангийн 24 оюутнуудаас уншиж ойлгоход тулгардаг бэрхшээлийн талаар анкетийн судалгаа явуулж, тэдний хариултанд дүн шинжилгээ хийн, сайн уншигч гэж хэнийг хэлэх, уншиж ойлгоход ерөнхий болон өмнө олж авсан мэдлэг буюу өмнөх мэдлэг, улмаар уншиж ойлгох стратегийн чухал болох асуудлыг хөндөж тавилаа.
The article analyses the survey outcomes on most common reading comprehension problems of 24 third year students of English and it suggests solutions by emphasizing the importance of general, prior knowledge and strategies for better reading comprehension.
References
H.Douglas Brown Principles of Language Learning and Teaching 2006, New York, Pearson Longman
T.Mc Gregor Comprehension Connections 2003 D.Miller Reading with Meaning 2004
J.Richards , J.Platt, H.Weber Longman Dictionary of Applies Linbguistics 1989 Hong Kong. Longman
H.H.Stern Fundamental Concepts of Language Teaching 1987 OUP Hong Kong
S. Zimmerman & C. Hutchins 7 keys ro Comprehension
Jeremy Harmer The Practice of English Language Teaching 1991 London, Longman
Ts. Burmaa Methodology issues for teaching reading strategies to learners of English 2011, Ulaanbaatar