Ерөнхий эрдмийн англи хэлний ярианы хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэх асуудалд

Some issues on improving the effectiveness of English speaking skill

Authors

  • Chimed S. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Гадаад хэлний төв
  • Badamtsetseg B. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Гадаад хэлний төв

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2014121

Keywords:

үнэлгээ, ярианы чадвар, судалгаа, сургалт, түвшин

Abstract

МУИС-ийн англи хэлний мэргэжлийн бус ангид элсэн суралцагчдын ЕБС-д үзүүлсэн сурлагын амжилт, их сургуульд элсэхэд авсан түвшин тогтоох шалгалтын  дүн, тэдний одоогийн англи хэлний ярианы чадварын  өөрийн үнэлгээ, багшийн үнэлгээ зэргээс үндэслэн ЕБС, их дээд сургуулийн англи хэлний сургалтын залгамж холбоог сайжруулах, элсэгчдээс хэлний бүх чадварыг цогц байдлаар шалгах, ерөнхий эрдмийн англи хэлний ярианы хичээлийн үр дүнг дээшлүүлэх боломж, цаашид баримтлах чиг хандлагыг тодорхойлоход зарим нэг санал дэвшүүлэхийг зорив.

In this paper we analyze the current situation of learning English oral communication at National University of Mongolia and recommend some ways to improve speaking and listening skills of non- English major students. 

References

Боловсролын үнэлгээний төв, ЭЕШ-ын англи хэлний хичээлийн шинжилгээ,

Боловсролын үнэлгээний төвөөс гаргасан тайлан, 2011.

Буяннэмэх Г., Сайнбилэгт Д., Их дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтын хөтөлбөрийн агуулгын стандартын асуудалд, МУИС, ГХСС “Монголын гадаад хэлний сургалт судалгааны өнөөгийн байдал, цаашдын чиг хандлага” сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл, 2013 он.

Jeremy Harmer, The Practice of English Language Teaching, Longman, 1998.

Jim Scrivener, Learning Teaching, Great Britian by Scott print, 2009.

John Murphy, Essentials of Teaching Academic Oral Communication, Georgia State University, 2006.

Marsha J., Chan, College Oral Communication 1, Mission College, United States of America, 2006.

Мира Н., Бурмаа Ц., Англи хэлний боловсролын тулгамдсан асуудлууд, шийдвэрлэх арга зам, Англи хэлний боловсролыг эрчимжүүлэх багц төслийн санал бэлтгэх ZZ-2007-02 төслийн үр дүн, УБ., 2009.

Published

2023-05-03

How to Cite

S., C., & B., B. (2023). Ерөнхий эрдмийн англи хэлний ярианы хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэх асуудалд: Some issues on improving the effectiveness of English speaking skill. Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 18(410), 144–151. https://doi.org/10.22353/MJFLC2014121