Мэргэжлийн бус ангийн оюутны бичих чадварыг хөгжүүлэх асуудалд
Some issues of teaching academic writing to students
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2014116Keywords:
бичгийн хэл, бичих чадвар, гол өгүүлбэр, бичих техник, бичих дараалалAbstract
Мэргэжлийн бус ангийн, англи хэлийг ахисан шатанд судалж буй оюутанд академик бичгийн хэл заах нь МУИС-ийн гадаад хэлний багш нарын зорилгын нэг болж байна. Тухайн хэлийг амжилттай суралцахад академик бичгийн хэл нэн чухал юм. Оюутанд бичих чадварыг эзэмшүүлэхэд 3 үндсэн хэсгээс бүтсэн, гурван үе шатыг баримталж бичих ба тодорхой өгөгдсөн сэдвийн дагуу мэдээллийг цуглуулан академик түвшний үг хэллэгийг хэрэглэн бичиж сургахад оршино.
The fundamental purpose of teaching writing to students who are not native speakers of English for academic success. This course will gain the academic language skills they need to be successful students. We are focusing on 3 steps of writing, 3 parts of writing and writing techniques. Also it is focused on the topic and doesn’t contain loosely related information, well organized and contained academic vocabulary.
References
Гадаад хэл заах аргазүйн асуудал сэтгүүл, No 20, УБ., 2009.
МУИС, ГХСС, Эрдэм шинжилгээний өгүүллийн эмхэтгэл, No 23, УБ.,2011.
Eileen Cotter, College Writing, Boston, 2006.
Eileen Cotter, College Oral Communication, Boston, 2006.
Dietsch, Betty M., Reasoning and Writing Well, Boston, 2003.