The Study on the Perceptions of EFL Teachers and Teacher Educators about the Professional Development
Англи хэлний багш нарын мэргэжлийн хөгжлийн хандлагад хийсэн судалгаа
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2021107Keywords:
professional development, EFL teacher, EFL teacher educator, perception, professional development programAbstract
Боловсролын чанар болон өөрчлөлт шинэчлэлтийн тулгуур баганы нэг нь багш нар билээ. Тиймээс багш нарын мэргэжлийн хөгжилд төр засгаас бодлогоор анхаарлаа хандуулах шаардлага тулгарсан хэвээр байна. Багшийн мэргэжлийн хөгжлийн чанартай сургалт санал болгож явуулах нь сургалтын чанар чансааг сайжруулах нэг түлхүүр. Судлаачид энэхүү тоон аргын судалгаагаар төрийн өмчит болон хувийн их дээд сургуулийн англи хэлний 250 орчим багш нараас тэдний мэргэжлийн хөгжлийн талаарх хандлагын талаар судалгаа авч дүн шинжилгээ хийсэн болно. Судалгааны үр дүнгээр багш нар хэдийгээр мэргэжлийн хөгжлийн сургалтуудын чанарт сэтгэл дундуур байгаа ч мэргэжлээрээ хөгжих хүсэлтэй, эерэг хандлагатай байна.Багш нарын ихэнх нь тулгарч буй бэрхшээлээр судалгаанд зарцуулах цаг хомс, байгууллагын дэмжлэг муу, мэргэжлийн хөгжлийн сургалтын сэдвүүд хоорондоо уялдаагүй гэх мэт асуудлыг нэрлэсэн байна.
References
Ичинхорлоо, Ш. (2013), Багшийн ном. Улаанбаатар, Ганзам хэвлэлийн газар
Отгонбаяр, Я. (2015), Их дээд сургуулийн багшийн хөгжлийн социологийн шинжилгээ, Улаанбаатар (Докторын диссертаци)
Оюундарь, Ц. (2015), Их дээд сургуулийн хүний нөөцийн хөгжлийн судалгаа, сайжруулах арга зам (Докторын диссертаци) Улаанбаатар
Санжмятав, А. (2017), Багшийн хөгжлийн бодлогын баримт бичгийн шинжилгээ (Докторын диссертаци) Улаанбаатар
Conway, P., Vanassche, E., Rust. F., Smith, K., Tack, H. and Vanderlinde, R., (2015) "InFo-TED: Bringing Policy, Research, and Practice Together around Teacher Educator Development" In International Teacher Education: Promising Pedagogies (Part C) Published online: 25 Nov 2015; 341-364.
Creswell, J.W. (2014), Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches
(4th Ed.), Thousand Oakes, CA: Sage Publishing.
Day, C., (2013), Teacher quality in the twenty first century: New lives, old truths. Zhu, X., Zeichner, K., (eds), Preparing Teachers for the 21st Century, New Frontiers of Educational Research, DOI 10.1007/978-3-642-36970-4_2, Springer
Desimone, L. M. (2009), Improving impact studies of teachers’ professional development: Towards better conceptualization and measures. Educational Researcher, 38(3), 181-199. doi: 10.3102/0013189X08331140
DuFour, R. (2006), Learning by doing: a handbook for professional learning communities at work.
Bloomington, Ind.: Solution Tree.
Guskey, T. R. (2010), Professional development and teacher change. Teachers and Teaching: theory and practice, 8(3/4), 381-391. doi: 10.1080/13540600210000051 2
Hargreaves, A. (1994), Changing teachers, changing times: Teachers’ work and culture in the postmodern age. New York: Teacher College Press.
Hargreaves, A. (2000), Four ages of professionalism and professional learning. Teachers & Teaching: History and Practice: 6(2).
Hargreaves, A., & Goodson, I. F. (Eds.). (1996), Teachers’ professional lives: Aspirations and actualities. London: Falmer Press.
Hargreaves, A., & Lo. L.N.K., (2000) The paradoxical profession: Teaching at the turn of the century Prospect, Vol. XXX,no. 2, June, 2000 N 114
Hinds, D. (2000), Research instruments. In D. Wilkinson (Ed.). The researcher's toolkit: The complete guide to practitioner research (pp. 41-54). London: Routledge Falmer
Kennedy, M.M. (2016), How does professional development improve teaching? Review of Educational Research December, 2016, Vol.86, No. 4, pp. 945-980. DOI: 10.3102/0034654315626800
Lee, Y. (2015), Korean EFL teachers’ thoughts and motivations for professional development and their use of knowledge (Doctoral Dissertation) UMI No: 3704088
Little, J. (1990), Teachers as colleagues. In a Lieberman (Ed). Schools as collaborative cultures: Creating the future now. NY: Falmer Press
Mielke, V.K. (1995), Teacher’s Perception of their Professional Growth and Development (Doctoral dissertation) UMI No: 9612243