ШУТИС-ийн физик сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэсэн үр дүнгээс
DOI:
https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.182Keywords:
ургалтын арга, цахим бие даалт, сургалтын орчин.Abstract
ШУТИС-ийн инженерийн мэргэжлээр суралцагч оюутнуудын физикийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэх, оюутнуудын сурах үйл ажиллагааг идэвхжүүлэх зорилгоор идэвхтэй сургалтын аргыг семинар, лаборатор, бие даалтын хичээлийн үр дүнг дээшлүүлэх чиглэлийн судалгааг хийсэн болно. Энэхүү өгүүлэлд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглсэсэнтэй холбоотойгоор гарч байгаа өөрчлөлтүүдийг тусгасан болно.
PACS number: 01.40.G-, 01.40.-d, 01.10.Hx
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2022-02-25
How to Cite
Б, О., Д, Н., О, С., г, М., & До, Н. (2022). ШУТИС-ийн физик сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэсэн үр дүнгээс. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 25(478), 64–67. https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.182
Issue
Section
Research article
License
Copyright (c) 2022 Физик сэтгүүл
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.