EБС-ийн физикийн хичээлд идэвхитэй сургалтын аргуудыг ашиглах боломжийн судалгаа

Authors

  • Мөнхсайхан Г Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Нямсүрэн До Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Сүх О Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Наранчимэг Д Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Одонтуяа Б Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.181

Keywords:

Уламжлалт сургалтын арга, физикийн хичээлийн үр өгөөж

Abstract

Энэхүү судалгааны гол зорилго бол физикийн хичээлийн заах арга болон сурагчдын суралцах үйл ажиллагаанд сурагч төвтэй арга буюу идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэх талаарх физикийн багш нарын санал бодлыг тодорхойлохявдал болно. Энэхүү судалгаанд кейс судалгааны аргыг ашигласан бөгөөд ЕБС-ийн физикийн багш нарын дунд асуулга явуулсан болно. Энэ байдлаар идэвхтэй сургалтын арга барилын талаарх багш нарын үзэл бодол, тэдгээрийн бодит байдал дээрх хэрэгжилтийг харьцуулсан. Судалгааны үр дүнгээс харахад багш нар сурагч төвтэй сургалтын аргыг ашиглаж байгаа ч уламжлалт сургалтын аргуудын түгээмэл хэрэглэж байгаа нь тогтоогдсон байна.
PACS number: 01.40.G-, 01.40.-d, 01.10.Hx

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-02-25

How to Cite

Г, М., До, Н., О, С., Д, Н., & Б, О. (2022). EБС-ийн физикийн хичээлд идэвхитэй сургалтын аргуудыг ашиглах боломжийн судалгаа. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 25(478), 60–63. https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.181

Issue

Section

Research article

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>