EБС-ийн физикийн хичээлд идэвхитэй сургалтын аргуудыг ашиглах боломжийн судалгаа
DOI:
https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.181Keywords:
Уламжлалт сургалтын арга, физикийн хичээлийн үр өгөөжAbstract
Энэхүү судалгааны гол зорилго бол физикийн хичээлийн заах арга болон сурагчдын суралцах үйл ажиллагаанд сурагч төвтэй арга буюу идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэх талаарх физикийн багш нарын санал бодлыг тодорхойлохявдал болно. Энэхүү судалгаанд кейс судалгааны аргыг ашигласан бөгөөд ЕБС-ийн физикийн багш нарын дунд асуулга явуулсан болно. Энэ байдлаар идэвхтэй сургалтын арга барилын талаарх багш нарын үзэл бодол, тэдгээрийн бодит байдал дээрх хэрэгжилтийг харьцуулсан. Судалгааны үр дүнгээс харахад багш нар сурагч төвтэй сургалтын аргыг ашиглаж байгаа ч уламжлалт сургалтын аргуудын түгээмэл хэрэглэж байгаа нь тогтоогдсон байна.
PACS number: 01.40.G-, 01.40.-d, 01.10.Hx
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Физик сэтгүүл
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.