ШУТИС-ийн физик сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэсэн үр дүнгээс

Authors

  • Одонтуяа Б Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Наранчимэг Д Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Сүх О Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Мөнхсайхан г Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль
  • Нямсүрэн До Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль, Хэрэглээний Шинжлэх Ухааны Сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.182

Keywords:

ургалтын арга, цахим бие даалт, сургалтын орчин.

Abstract

ШУТИС-ийн инженерийн мэргэжлээр суралцагч оюутнуудын физикийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэх, оюутнуудын сурах үйл ажиллагааг идэвхжүүлэх зорилгоор идэвхтэй сургалтын аргыг семинар, лаборатор, бие даалтын хичээлийн үр дүнг дээшлүүлэх чиглэлийн судалгааг хийсэн болно. Энэхүү өгүүлэлд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглсэсэнтэй холбоотойгоор гарч байгаа өөрчлөлтүүдийг тусгасан болно.
PACS number: 01.40.G-, 01.40.-d, 01.10.Hx

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-02-25

How to Cite

Б, О., Д, Н., О, С., г, М., & До, Н. (2022). ШУТИС-ийн физик сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргыг хэрэглэсэн үр дүнгээс. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 25(478), 64–67. https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.182

Issue

Section

Research article

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>