Оюутан залуусын төлөвшилд нөлөөлөх сургалтын зарим асуудалд
Non-academic outcome of teaching towards youth formation
DOI:
https://doi.org/10.22353/MJFLC2012122Keywords:
төлөвшил-хүнлэг чанар, сайхан сэтгэл, хүмүүжил-аливаа харилцаанд биеэ зөв авч явах чадвар, төлөвшилд нөлөөлөх сургалт-зүрх сэтгэлийн сургалтAbstract
Өнөөгийн сургалтын гол зорилго нь нийгмийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн боловсон хүчин, бие хүнийг бэлтгэх явдал юм. Тэгвэл нийгэмд ямар мэргэжилтэн хэрэгтэй байгааг анхаарах хэрэгтэй. Хүн рүүгээ чиглэсэн орчин үеийн нийгэмд өндөр мэдлэг чадвартайгаас гадна хамгийн гол нь төлөвшил сайтай хүнийг хүсэж байна. Тийм ч учраас төлөвшлийн сургалтын ач холбогдол маш их байна.
Нэгэнт төлөвшлийн сургалтыг өөрөөр хэлбэл зүрх сэтгэлийн, хүн чанарын сургалтыг зөв, сайн хийж чадвал мэдлэг чадвар олгох сургалтыг дагаад үр дүнд нь хүрэх ёстой гэж бодож байна. Үүнтэй холбоотойгоор хүний төлөвшилд нөлөөлөх хүчин зүйлүүдийг тодорхойлж сургалтандаа ашиглах хэрэгтэй болно. Энэ бүх санааг өгүүлэлдээ оруулахдаа холбогдох жишээ, судалгаа баримтыг ашиглалаа.
The ambitious goal in current training is procurement of labour force which meets to the need and demand of society.To satisfy of the person-oriented modern community, we have to attend not just to the good education of the people, also we must direct our main attention to the formation of a well- behaved man. That is why the formation training is so essential.Teaching your students to be a more well rounded and compassionable human being may seem like the basis for a really intense after family special, but in theory it is was every teachers should embrace with their students.If you could conduct formation training well and right, your students would obtain knowledge successfully at the same time. In order to organize effective training, we should establish factors which can affect the formation determine of the youth.
References
Дандаа Ч., Эрдэнэт толь хэмээх шастир, УНС
Данзанравжаа Д., Үлэмжийн чанар, УБ., 1991.
Жамц Л., Хүмүүсийн харилцааны сэтгэл зүйн зарим асуудлууд, Хүн болох багаасаа сэтгүүл, 1991.
Инжиннаш В., Хөх судар, Тэргүүн дэвтэр
Их засаг, УБ., 1995.
Намжил Т., Монголчуудын гэр бүл, Тэргүүн дэвтэр, УБ.,1996.
Санжаабадам С., Боловсролын чанар ба Монгол хүний хөгжлийн хамаарал, Ph.D зэрэг горилсон бүтээл, УБ., 2001.
Шагдарсүрэн О., Жамц Л., Сүхбат Г., Ардын эрх, 1996.
Эрдэнэ-Очир Г., Монгол ардын сурган хүмүүжүүлэх уламжлал, түүний хөгжил, Ph.D зэрэг горилсон бүтээл, УБ., 1993.
Эрдэнэцэцэг С., “Гэр бүлийн ёс зүй” хөтөлбөрийг хувьсах агуулгаар судлуулж хүүхдийн ёс суртахууны хөгжлийн түвшинг дээшлүүлэх нь, Ph.D зэрэг горилсон бүтээл, УБ., 2002.
Бабанский Ю.К., Изобранные педагогические труды, “Педагогика”, М.,1989.
Талызина Н.Ф., Формирование позновательной деятельности учашихся, “Педагогика”, М., 1983 №3.
Эльконин Д.Б., Возрастные вокможности усвоения знании, М., 2000.