Солонгосын соёл хичээлийн агуулга, заах аргын асуудалд

Is sues of Korean culture subject content and its methodology

Authors

  • Dulmaa B. МУИС, ШУС, Хүмүүнлэгийн Ухааны Салбар, Ази судлалын тэнхим

DOI:

https://doi.org/10.22353/MJFLC2013122

Keywords:

хэл, соёл, соёлын хичээлийн агуулга, аж амьдралын соёл, хэлний соёл, уламжлалт соёл

Abstract

Гадаад хэл сурахад тухайн орны соѐлын тухай ойлголтууд нэн чухал. Солонгос хэлийг заахад соѐлын тухай тайлбар нэмэлт зүйлс зайлшгүй хэрэгтэй байдаг бөгөөд хэлний түвшинтэй холбон соѐлын сэдвийн сонголтыг хийсэн байдаг. Манай орны хувьд ―Солонгосын соѐлын давалгаа‖-гаар дамжин анхан шатны соѐлын мэдлэгийг суралцагчид тодорхой хэмжээгээр эзэмшсэн байх тохиолдол их байна. БНСУ-д солонгосын соѐл хичээлийг хэрхэн хэлний түвшинтэй харьцуулан зааж буйг жишээ болгон дурдсан болно.

This paper focuses on the role of Korean culture teaching. To learn and teach any foreign language we need to know about this country‘s culture. To teach Korean language Mongolian teachers should struggle to learn Korea's culture at first. While we are teaching Korean language we need to remember that Koreans are one ethnic family speaking one language and have a strong cultural identity as one ethnic family. The paper deals with a discussion of the question culture and then discusses relevant issues for Korean culture teaching and how to improve content of this subject.

References

Дорждагва Т. Сарантуяа Н. Долгорсүрэн Ж., ―Соѐл судлалын үндэс‖, УБ. 1998.

Дорждагва Т. Гантөмөр Б. Ичинхорлоо Ч., ―Соѐлын цочирдолын тухай асуудалд‖, УБ. 2010.

Монгол хэлний хураангуй тайлбар толь бичиг, Мон судар хэвлэлийн газар, 2009.

Нансалмаа Н., ―Үг, ухагдахуун, үгийн утга дахь соѐлын хүчин зүйл‖ Гадаад хэл заах арга зүйн асуудал, УБ 2002/2

Норовням Б., ―Солонгосын нийгэм соѐл‖ УБ. 2010

Сайнбилэгт Д., ―Солонгос, монголын хэл соѐлын онцлогийг харьцуулах нь‖, Солонгос хэл боловсрол сэтгүүл, XII, Сөүл. 2003

Сайнбилэгт Д., ―Монгол дахь солонгос хэлний сургалт ба хоѐр орны соѐлыг ойлгохуй‖, Хангыл үсгийн 560 жилийн ойд зориулсан ―Хангыл-Солонгос хэлний даяршил‖ ОУЭШХ, Сөүл. 2006

Robert Lado, ―Linguistics Across Cultures‖, University of Michigan Press, 1957

김수현, 한국 현대 문화 비평, 2005

김영만, 외국어로서의 한국어 교재 개발 연구, 한국 외국어대학 박사논문, 1999

민현식, 한국어 교육에서 문화교육의 방향과 방법, 2006

백봉자, ‗문화교육을 위한 교육 자료 개발‘, 국제한국어교육학회 제 14 차 국제학술대회, 2004

새국어사전, 두산동아, 1990

성기철, 한국어교육 12 권 2 호 8 국제한국어교육학회, 2001

재미있는 한국어 잃기, 연세대학교 출판부, 2003

초금 한국어 듣기, 국립국어원 편찬, 2008

초금 한국어 쓰기, 국립국어원 편찬, 2008

초금 한국어 말하기, 국립국어원 편찬, 2008

초금 한국어 읽기, 국립국어원 편찬, 2008

한국어 1, 연세대학교 출판부, 1998

한국어 1, 이화여자대학교 출판부, 2000

Published

2023-05-03

How to Cite

B., D. (2023). Солонгосын соёл хичээлийн агуулга, заах аргын асуудалд: Is sues of Korean culture subject content and its methodology . Mongolian Journal of Foreign Languages and Cultures, 17(387), 178–185. https://doi.org/10.22353/MJFLC2013122