ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД ҮЛДЭЖ ХОЦРОХООС АЙХ АЙДСЫН НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА

Authors

  • Б.Буянцэцэг МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Г.Урандэлгэр МУИС, Бизнесийн сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/jbai.2024100204

Keywords:

Сошиал медиа, үлдэж хоцрохоос айх айдас, хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр

Abstract

Өнөөгийн дижитал эрин үед айдас нь хүний зан төлөв, шийдвэр гаргах үйл явцыг төлөвшүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Ихэнхдээ үлдэж хоцрохоос айх айдас (FOMO) гэж нэрлэгддэг энэхүү айдас нь эрүүл мэндийн кампанит ажил, бүтээгдэхүүний сурталчилгаа зэрэг янз бүрийн нөхцөлд хувь хүмүүс хэрхэн хүлээн авч, үйлдэл хийж, харилцахад нөлөөлдөг. Энэхүү динамикийг ойлгож дижитал эрин үеийн хэрэглэгчийн зан төлөв, сэтгэл ханамжийн холбоо хамаарлыг судлах зорилгоор онлайн орчинд 255 хүнээс судалгаа аван SPSS програм дээр дүн шинжилгээ хийн боловсруулсан.Сошиал медиа

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2024-09-04

How to Cite

Б.Буянцэцэг, & Г.Урандэлгэр. (2024). ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД ҮЛДЭЖ ХОЦРОХООС АЙХ АЙДСЫН НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 10(2), 52–66. https://doi.org/10.22353/jbai.2024100204