ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД ҮЛДЭЖ ХОЦРОХООС АЙХ АЙДСЫН НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА
DOI:
https://doi.org/10.22353/jbai.2024100204Keywords:
Сошиал медиа, үлдэж хоцрохоос айх айдас, хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрAbstract
Өнөөгийн дижитал эрин үед айдас нь хүний зан төлөв, шийдвэр гаргах үйл явцыг төлөвшүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Ихэнхдээ үлдэж хоцрохоос айх айдас (FOMO) гэж нэрлэгддэг энэхүү айдас нь эрүүл мэндийн кампанит ажил, бүтээгдэхүүний сурталчилгаа зэрэг янз бүрийн нөхцөлд хувь хүмүүс хэрхэн хүлээн авч, үйлдэл хийж, харилцахад нөлөөлдөг. Энэхүү динамикийг ойлгож дижитал эрин үеийн хэрэглэгчийн зан төлөв, сэтгэл ханамжийн холбоо хамаарлыг судлах зорилгоор онлайн орчинд 255 хүнээс судалгаа аван SPSS програм дээр дүн шинжилгээ хийн боловсруулсан.Сошиал медиа
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-09-04
How to Cite
Б.Буянцэцэг, & Г.Урандэлгэр. (2024). ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД ҮЛДЭЖ ХОЦРОХООС АЙХ АЙДСЫН НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 10(2), 52–66. https://doi.org/10.22353/jbai.2024100204
Issue
Section
Articles