ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БРЭНДЭД ХАНДАХ ХАНДЛАГАД БОГИНО ХЭМЖЭЭНИЙ ВИДЕО (REELS) МАРКЕТИНГ НӨЛӨӨЛӨХ НЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА (МОНГОЛЫН Z ҮЕИЙН ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР)
DOI:
https://doi.org/10.22353/jbai.2024100203Keywords:
Z үеийнхэн, богино хэмжээний видео, брэндэд хандах хандлагаAbstract
Техник технологи өдрөөс өдөрт хурдацтай хөгжихийн хэрээр интернет хэрэглэгчдийн тоо тэр дундаа сошиал медиа хэрэглэгчид хурдацтай нэмэгдэж, маркетингийн гол хэрэглүүр интернет сошиал медиа дээр суурилдаг болсон. Сошиал медиа, интернэтийн хэрэглээ Ковид-19 цар тахлын дараах үед бүр илүү нэмэгдэж хүний амьдралын хэв маягийн нэгээхэн хэсэг болоод байна. Ялангуяа залуу үеийнхэн гар утсаараа сошиал медиа сувгуудаар богино хэмжээний (reels) видео ихээр үзэж сонирхдог болсон. Энэхүү судалгааны ажлаар залуу үеийнхний брэндэд хандах хандлагад сошиал медиа сувгийн богино хэмжээний видео хэрхэн нөлөөлдөг болохыг хэрхэн брэндийн дүр төрх хоногшдог талаарх хоорондын хамаарлыг тодорхойлсон болно.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-09-04
How to Cite
Б.Даваасүрэн, Ч.Батбаатар, & У.Бибиш. (2024). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БРЭНДЭД ХАНДАХ ХАНДЛАГАД БОГИНО ХЭМЖЭЭНИЙ ВИДЕО (REELS) МАРКЕТИНГ НӨЛӨӨЛӨХ НЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА (МОНГОЛЫН Z ҮЕИЙН ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР). Journal of Business and Innovation, 10(2), 35–51. https://doi.org/10.22353/jbai.2024100203
Issue
Section
Articles