ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БРЭНДЭД ХАНДАХ ХАНДЛАГАД БОГИНО ХЭМЖЭЭНИЙ ВИДЕО (REELS) МАРКЕТИНГ НӨЛӨӨЛӨХ НЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА (МОНГОЛЫН Z ҮЕИЙН ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР)

Authors

  • Б.Даваасүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Ч.Батбаатар МУИС, Бизнесийн сургууль
  • У.Бибиш МУИС, Бизнесийн сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/jbai.2024100203

Keywords:

Z үеийнхэн, богино хэмжээний видео, брэндэд хандах хандлага

Abstract

Техник технологи өдрөөс өдөрт хурдацтай хөгжихийн хэрээр интернет хэрэглэгчдийн тоо тэр дундаа сошиал медиа хэрэглэгчид хурдацтай нэмэгдэж, маркетингийн гол хэрэглүүр интернет сошиал медиа дээр суурилдаг болсон. Сошиал медиа, интернэтийн хэрэглээ Ковид-19 цар тахлын дараах үед бүр илүү нэмэгдэж хүний амьдралын хэв маягийн нэгээхэн хэсэг болоод байна. Ялангуяа залуу үеийнхэн гар утсаараа сошиал медиа сувгуудаар богино хэмжээний (reels) видео ихээр үзэж сонирхдог болсон. Энэхүү судалгааны ажлаар залуу үеийнхний брэндэд хандах хандлагад сошиал медиа сувгийн богино хэмжээний видео хэрхэн нөлөөлдөг болохыг хэрхэн брэндийн дүр төрх хоногшдог талаарх хоорондын хамаарлыг тодорхойлсон болно.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2024-09-04

How to Cite

Б.Даваасүрэн, Ч.Батбаатар, & У.Бибиш. (2024). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН БРЭНДЭД ХАНДАХ ХАНДЛАГАД БОГИНО ХЭМЖЭЭНИЙ ВИДЕО (REELS) МАРКЕТИНГ НӨЛӨӨЛӨХ НЬ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА (МОНГОЛЫН Z ҮЕИЙН ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР). Journal of Business and Innovation, 10(2), 35–51. https://doi.org/10.22353/jbai.2024100203