ХЭРЭГЛЭГЧИД МЭДРЭГДСЭН ҮНЭ ЦЭН ТӨЛӨВЛӨГДӨӨГҮЙ ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ /Онлайн сэтгэгдлийн жишээ дээр/

Authors

  • Х.Энхзаяа МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Ч.Эгшиглэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Г.Урандэлгэр МУИС, Бизнесийн сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/jbai.2023090407

Keywords:

Утилитариан үнэ цэн, Хедоник үнэ цэн, Төлөвлөгдөөгүй худалдан авалт, Онлайн сэтгэгдэл, Хэрэглэгчид мэдрэгдсэн үнэ цэн

Abstract

Эл судалгаа нь худалдаа, үйлчилгээний зах зээл жил ирэх тусам цар хүрээгээ тэлж буйтай холбогдолтой онлайн орчинд үлдээсэн хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл төлөвлөгдөөгүй худалдан авалтад хэрхэн нөлөөлөх, төлөвлөгдөөгүй худалдан авалтын хедоник болон утилитариан үнэ цэнийн нөлөө болон хүйсийн харьцуулалтыг харуулах зорилгоор өгөгдлийг онлайн орчинд 300 хүнээс судалгаа аван шалгах асуултаар шүүн 58 хүчингүй хариултуудыг (19.7%) хасан нийт 242 хүчинтэй хариултаар (80.7%), SPSS програм дээр дүн шинжилгээ хийн боловсруулсан.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2024-09-03

How to Cite

Х.Энхзаяа, Ч.Эгшиглэн, & Г.Урандэлгэр. (2024). ХЭРЭГЛЭГЧИД МЭДРЭГДСЭН ҮНЭ ЦЭН ТӨЛӨВЛӨГДӨӨГҮЙ ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ /Онлайн сэтгэгдлийн жишээ дээр/. Journal of Business and Innovation, 9(4), 105–125. https://doi.org/10.22353/jbai.2023090407