ЭНТРЕПРЕНЕР ИХ СУРГУУЛЬ: ПРОФЕССОР БАГШИЙН ЭНТРЕПРЕНЕР БОЛОХ ЗОРИЛГОД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА
DOI:
https://doi.org/10.22353/jbai.2023090308Keywords:
академик энтрепренершип, энтрепренер зорилго, стратегийн зорилтAbstract
Академик энтрепренершипийг хөгжүүлэх хэрэгцээ, шаардлагын улмаас байгууллагын гишүүдэд энтрепренер сэтгэлгээг төлөвшүүлэх, энтрепренер болох сэдлийг төрүүлэх нь нэн тэргүүний зорилт болохыг хүлээн зөвшөөрч, үүний төлөө их сургуулиуд маш их хүчин чармайлт гаргах болжээ. Энэхүү судалгаагаар сэтгэлзүйн болон байгууллагын стратегийн зорилтууд их сургуулийн багш нарын энтрепренер сэдэлд хэрхэн нөлөөлж байгааг судлахыг зорьсон. Судалгаанд МУ-ын төрийн өмчит 6-н их сургуулийн 274 профессор, багш оролцлоо. Судалгааны үр дүнд багш нарын энтрепренер болох зорилгод төлөвлөгдсөн зан төлвийн онолын хүчин зүйлс эерэг хамааралтай байсан. Мөн байгууллагын стратегийн зорилтууд шууд нөлөөлж байсан нь практик ач холбогдолтой байлаа.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-09-03
How to Cite
Д.Батцэцэг, & Н.Батдэлгэр. (2024). ЭНТРЕПРЕНЕР ИХ СУРГУУЛЬ: ПРОФЕССОР БАГШИЙН ЭНТРЕПРЕНЕР БОЛОХ ЗОРИЛГОД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 9(3), 100–118. https://doi.org/10.22353/jbai.2023090308
Issue
Section
Articles