УХААЛАГ БҮТЭЭГДЭХҮҮН, ТҮҮНИЙ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД ҮЗҮҮЛЭХ НӨЛӨӨ /HabiDo аппликейшны жишээ дээр/
DOI:
https://doi.org/10.22353/jbai.2023090307Keywords:
Autonomy, Ability to learn, Ability to cooperate, Human-like interaction, PersonalityAbstract
Ухаалаг бүтээгдэхүүн бүр өөр өөр хэрэглээ, шинж чанартай байдаг тул хэрэглэгчдийн ухаалаг бүтээгдэхүүний талаарх ойлголт үүнийгээ дагаад өөр өөр байдаг. Технологийн эрэн үе гэдгийг дэлхий нийтээрээ хүлээн зөвшөөрсөн энэ цагт бүтээгдэхүүний оюун ухаант чанарт судалгааны 5 хүчин зүйлс бүхий загвар боловсруулан хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид хэрхэн нөлөөлөх судалгааг “Habido” аппликейшн жишээн дээр харуулж байна.Уг судалгааны үр дүнд бүтээгдэхүүний ухаалаг байдал хэрэглэгчийн зан төлөв, хандлага болон сэтгэл ханамжид эергээр нөлөөлдөг болох нь батлагдсан ба өмнөх өгөгдөл дээр суурилсан үйл ажиллагаа нь зонхилон хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгах хүчин зүйл болсон. Үүнээс цаашид өгөгдөл дата цуглуулан анализ хийж, өгөгдөл дээр суралцах технологийг өргөжүүлэн, бүтээгдэхүүн нь ухаалаг, олон талт чадвартай байх нь хэрэглэгчдийн хэрэглээ, сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх хандлагатай байна.