САНАМСАРГҮЙ ХУДАЛДАН АВАЛТАД ТАВАН МЭДРЭХҮЙН МАРКЕТИНГИЙН НӨЛӨӨЛӨЛ /Хедоник хүнсний бүтээгдэхүүний жишээн дээр/

Authors

  • Х.Энхзаяа МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Ч.Эгшиглэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Г.Урандэлгэр МУИС, Бизнесийн сургууль

DOI:

https://doi.org/10.22353/jbai.2023090204

Keywords:

Таван мэдрэхүйн маркетинг, санамсаргүй худалдан авалт, төлөвлөгдөөгүй худалдан авалт, хедоник бүтээгдэхүүн

Abstract

1950 онд Кловерийн үзсэнээр төлөвлөөгүй гаргасан шийдвэрүүд нь бидний өдөр тутмын амьдралын нэгээхэн хэсэг байдаг ба 1950 оноос хойш хэрэглэгчийн санамсаргүй худалдан авалт гэх ойлголт гарч ирсэн. Санамсаргүй худалдан авалтын талаар судалсан маш олон судалгаа байдаг боловч уг худалдан авалтын сэдэл нь таван мэдрэхүйн (Амтлах, үнэрлэх, сонсох, харах, хүрэх) мэдрэмжүүдээр хэрхэн идэвхэждэг талаах хийгдсэн судалгаа дутмаг байгаа. Иймд тус судалгаа нь хэрэглэгчийн санамсаргүй худалдан авалтад таван мэдрэхүйн маркетингийн нөлөөллийг судлах ба судалгаагаа илүү нарийвчлах зорилгоор хедоник хүнсний бүтээгдэхүүн дээр онолын судалгааг хийж гүйцэтгэсэн.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-06-01

How to Cite

Х.Энхзаяа, Ч.Эгшиглэн, & Г.Урандэлгэр. (2023). САНАМСАРГҮЙ ХУДАЛДАН АВАЛТАД ТАВАН МЭДРЭХҮЙН МАРКЕТИНГИЙН НӨЛӨӨЛӨЛ /Хедоник хүнсний бүтээгдэхүүний жишээн дээр/. Journal of Business and Innovation, 9(2), 54–71. https://doi.org/10.22353/jbai.2023090204