ОРХОН АЙМГИЙН АРИЛЖААНЫ БАНКНЫ ХАРИЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА

Authors

  • Д.Оюу-Эрдэнэ МУИС, Эрдэнэт сургууль
  • Х.Адъяацогт МУИС, Эрдэнэт сургууль
  • Т.Ууганбаяр МУИС, Эрдэнэт сургууль
  • Д.Баяржаргал МУИС, Эрдэнэт сургууль

Keywords:

сэтгэл ханамж, арилжааны банк, харилцагчид, SERVQUAL аргачлал, зөрүү, хүлээлт, бодит байдал

Abstract

Энэхүү судалгааны ажлаар Орхон аймгийн арилжааны банкны харилцагчдын сэтгэл ханамжийг тодорхойлж, үнэлгээ өгөхийг зорьсон. Орхон аймагт үйл ажилагаа явуулдаг арилжааны 7 банкны харилцагчдаас түүврээр сонгон, асуулга судалгаа авч, үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох SERVQUAL аргачлал ашиглан харилцагчдын сэтгэл ханамжийг тодорхойлсон ба харилцагчдын сэтгэл ханамжид банкны орчны хүчин зүйлс нөлөөтэй эсэхийг хүчин зүйлсийн шинжилгээгээр тодорхойлох оролдлого хийлээ. Банкны биет орчин, итгэл үнэмшил, анхаарал халамжийн үзүүлэлтүүд нь харилцагчдын сэтгэл ханамжид шууд нөлөөлдөг бөгөөд эдгээр үзүүлэлтүүд сайжрах нь харилцагчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлдгийг судалгааны үр дүн харуулж байна.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-24

How to Cite

Д.Оюу-Эрдэнэ, Х.Адъяацогт, Т.Ууганбаяр, & Д.Баяржаргал. (2023). ОРХОН АЙМГИЙН АРИЛЖААНЫ БАНКНЫ ХАРИЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 5(5), 37–58. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2393