ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХ ЗАН ТӨЛӨВТ НӨЛӨӨЛӨГЧ МАРКЕТИНГИЙН МАКРО ОРЧНЫ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Authors

  • Б.Найрамдал Олон улсын Улаанбаатарын их сургууль
  • Б.Даваасүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • О.Бурмаа Олон улсын Улаанбаатарын их сургууль

Keywords:

Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв, хувьсагчид, хедоник регресс

Abstract

Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн загваруудад зэрэгцүүлэлт хийж, ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авахад нөлөө үзүүлж болохуйц 6 бүлэг хүчин зүйлсийн хүрээнд 70 хувьсагчдаар анхдагч судалгааг 3 удаагийн давтамжтайгаар гүйцэтгэж Пирсоны корреляцийн шинжилгээгээр нөлөөллийн үнэлгээ хийсэн. Мөн хэрэглэгчдэд эдийн засгийн хянагддаггүй хүчин зүйлс худалдан авах шийдвэрт нь хэрхэн нөлөө үзүүлдэг болохыг хедоник регрессийн аргаар үнэлж, дүгнэлт өгөхийг зорив.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-24

How to Cite

Б.Найрамдал, Б.Даваасүрэн, & О.Бурмаа. (2023). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХ ЗАН ТӨЛӨВТ НӨЛӨӨЛӨГЧ МАРКЕТИНГИЙН МАКРО ОРЧНЫ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 5(3), 73–82. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2369