ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХ ЗАН ТӨЛӨВТ НӨЛӨӨЛӨГЧ МАРКЕТИНГИЙН МАКРО ОРЧНЫ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА
Keywords:
Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв, хувьсагчид, хедоник регрессAbstract
Хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөвийн онол, арга зүйн загваруудад зэрэгцүүлэлт хийж, ноолууран бүтээгдэхүүн худалдан авахад нөлөө үзүүлж болохуйц 6 бүлэг хүчин зүйлсийн хүрээнд 70 хувьсагчдаар анхдагч судалгааг 3 удаагийн давтамжтайгаар гүйцэтгэж Пирсоны корреляцийн шинжилгээгээр нөлөөллийн үнэлгээ хийсэн. Мөн хэрэглэгчдэд эдийн засгийн хянагддаггүй хүчин зүйлс худалдан авах шийдвэрт нь хэрхэн нөлөө үзүүлдэг болохыг хедоник регрессийн аргаар үнэлж, дүгнэлт өгөхийг зорив.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-24
How to Cite
Б.Найрамдал, Б.Даваасүрэн, & О.Бурмаа. (2023). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХ ЗАН ТӨЛӨВТ НӨЛӨӨЛӨГЧ МАРКЕТИНГИЙН МАКРО ОРЧНЫ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 5(3), 73–82. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2369
Issue
Section
Articles