БРЭНДИЙН ДҮР ТӨРХ НЬ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ (АРИЛЖААНЫ БАНКНЫ САЛБАРЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР)

Authors

  • Б.Даваасүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • П.Түвшинмандах МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

Брэнд, брэндийн дүр төрх, хоногшуулалт, бүтээгдэхүүнтэй холбоотой хүчин зүйлс, үйлчилгээтэй холбоотой хүчин зүйлс, эмоциональ буюу сэтгэл зүйтэй холбоотой хүчин зүйлс

Abstract

Худалдан авах шийдвэр гаргалтад брэндийн дүр төрх хэрхэн нөлөөлдөг болохыг Монголын банкны салбарын жишээн дээр тодорхойлох зорилгоор энэхүү судалгааг гүйцэтгэсэн болно. Үүний тулд УБ хотын ТОП 5 арилжааны банкаар үйлчлүүлдэг 597 хэрэглэгчээс анхдагч судалгааг авч тухайн банкуудын брэндийн хэрэглэгчдэд хоногшсон дүр төрхийг бүтээгдэхүүнтэй холбоотой хүчин зүйлс, үйлчилгээтэй холбоотой хүчин зүйлс, эмоциональ буюу сэтгэл зүйтэй холбоотой хүчин зүйлс гэсэн 3 бүлэг хүчин зүйлийн 25 үзүүлэлтээр нарийвчлан судалж, цаашлаад хүчин зүйлс бүрээр брэндийн дүр төрх хэрхэн бүрдэж тогтсон, ямар үзүүлэлтүүд худалдан авах шийдвэр гаргалтад хүчтэй нөлөөтэй болохыг тодорхойлохыг оролдсон болн

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-24

How to Cite

Б.Даваасүрэн, & П.Түвшинмандах. (2023). БРЭНДИЙН ДҮР ТӨРХ НЬ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ (АРИЛЖААНЫ БАНКНЫ САЛБАРЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР). Journal of Business and Innovation, 5(3), 47–62. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2367