МОНГОЛ ДАХЬ ГАРААНЫ БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧ КОМПАНИЙ FACEBOOK ДЭХ КОНТЕНТУУДАД ХИЙСЭН ШИНЖИЛГЭЭ / LHAMOUR БРЭНД/
Keywords:
Сошиал медиа арга хэрэгсэл, Фэсебүүк, пост, гоо сайхны брэндAbstract
Энэхүү судалгаагаар гоо сайхны брэнд үйлдвэрлэгчид сошиал медиа хэрэгслүүдийг ашиглан тухайн брэндийн талаарх хэрэглэгчдийн ойлголт мэдлэгийг хэрхэн дээшлүүлж байгааг авч үзсэн.
Судалгааны ажлын зорилго нь Монгол дахь гоо сайхны бизнес эрхлэгчид нийгмийн сүлжээг ашиглан өөрсдийн брэндийг хэрхэн хөгжүүлж байгаад шинжилгээ хийх явдал байв.
Тиймээс Lhamour брэндийн хэрэглэгчидтэйгээ харилцахдаа ихэвчлэн ашигладаг нийтийн мэдээллийн хэрэгслүүдийн нэг гол хэлбэр болох Facebook-ийн контентуудад анализ хийсэн.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-24
How to Cite
С.Бурмаа, Г.Урандэлгэр, & Б.Амгалан. (2023). МОНГОЛ ДАХЬ ГАРААНЫ БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧ КОМПАНИЙ FACEBOOK ДЭХ КОНТЕНТУУДАД ХИЙСЭН ШИНЖИЛГЭЭ / LHAMOUR БРЭНД/. Journal of Business and Innovation, 5(3), 35–46. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2366
Issue
Section
Articles