МОНГОЛ ДАХЬ ГАРААНЫ БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧ КОМПАНИЙ FACEBOOK ДЭХ КОНТЕНТУУДАД ХИЙСЭН ШИНЖИЛГЭЭ / LHAMOUR БРЭНД/

Authors

  • С.Бурмаа МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Г.Урандэлгэр МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Б.Амгалан МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

Сошиал медиа арга хэрэгсэл, Фэсебүүк, пост, гоо сайхны брэнд

Abstract

Энэхүү судалгаагаар гоо сайхны брэнд үйлдвэрлэгчид сошиал медиа хэрэгслүүдийг ашиглан тухайн брэндийн талаарх хэрэглэгчдийн ойлголт мэдлэгийг хэрхэн дээшлүүлж байгааг авч үзсэн.
Судалгааны ажлын зорилго нь Монгол дахь гоо сайхны бизнес эрхлэгчид нийгмийн сүлжээг ашиглан өөрсдийн брэндийг хэрхэн хөгжүүлж байгаад шинжилгээ хийх явдал байв.
Тиймээс Lhamour брэндийн хэрэглэгчидтэйгээ харилцахдаа ихэвчлэн ашигладаг нийтийн мэдээллийн хэрэгслүүдийн нэг гол хэлбэр болох Facebook-ийн контентуудад анализ хийсэн.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-24

How to Cite

С.Бурмаа, Г.Урандэлгэр, & Б.Амгалан. (2023). МОНГОЛ ДАХЬ ГАРААНЫ БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧ КОМПАНИЙ FACEBOOK ДЭХ КОНТЕНТУУДАД ХИЙСЭН ШИНЖИЛГЭЭ / LHAMOUR БРЭНД/. Journal of Business and Innovation, 5(3), 35–46. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2366