БАЙГУУЛЛАГЫН МАРКЕТИНГИЙН АЛБАНЫ УДИРДАГЧ НАРЫН МЕДИАД ХАНДАХ ХАНДЛАГА

Authors

  • Д.Амгаланбаатар МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

Монголчуудын медиа хэрэглээ, CMO, медиа суваг, зардлын зарцуулалт

Abstract

Мэдээлэл хүлээн авах суваг олшрохын хэрээр бизнесийн байгууллагуудын хувьд хэрэглэгчиддээ мэдээллээ бага зардлаар, оновчтой сувгаар хүргэх нь төвөгтэй асуудал болон хувирч байна. Монгол хэрэглэгчдийн мэдээлэл хүлээн авах эх үүсвэр, амьдралын хэв маяг, медиа хэрэглээний чиг хандлага зэргийг судалсан судалгаа ховор байдаг. Тиймээс нэг талаас Монгол хэрэглэгчдийн медиа хэрэглээний түвшин, мэдээлэл авах эх сурвалжуудыг, нөгөө талаас хэрэглэгчдэд чиглэсэн үйл ажиллагааг төлөвлөж хэрэгжүүлдэг бизнесийн байгууллагуудын маркетингийн албаны удирдагч нар ямар сувгаар, хэрхэн мэдээлэл түгээдэг, энэ нь хэрэглэгчдийн медиа хэрэглээтэй хэрхэн уялдаж буйг судалж үзлээ.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-24

How to Cite

Д.Амгаланбаатар. (2023). БАЙГУУЛЛАГЫН МАРКЕТИНГИЙН АЛБАНЫ УДИРДАГЧ НАРЫН МЕДИАД ХАНДАХ ХАНДЛАГА. Journal of Business and Innovation, 5(1), 104–117. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/2350