СТРАТЕГИЙН СОНГОЛТОНД НӨЛӨӨЛӨГЧ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ /Жижиг дунд бизнесийн жишээн дээр/

Authors

  • М.Алтан-Од МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

ЖДҮ- Жижиг дунд үйлдвэрлэл, EMO-Enterpreneriual marketing oriented, STEMO- Strategy Typology EMO model, EMICO- ЖДҮ зориулсан стратеги төлөвлөлтийн тогтолцоо, EO- Entreprenier oriented model

Abstract

Монгол улсын нийгэм, эдийн засгийн хөгжилд жижиг дунд бизнесийн оролцоо их байдаг. Дэлхийн эдийн засаг нэгдмэл шинж чанартай болохын хирээр судлаачид маань эдийн засгийг хэрхэн өсгөх талаар байнга судалдаг. Өнгөрсөн гуч гаруй жилийн хугацаанд бизнесийн олон тогтворгүй нөхцөл байдалтай бизнес эрхлэгчид маань тулгарч ирсэн . Тулгарсан нөхцөл бүрд хэрхэн хариу үйлдэл үзүүлж бизнесээ удирдах талаар ихэнх жижиг дунд бизнес эрхлэгчид маань сайн мэддэггүй. Ийм учраас улс, нийгэмд томоохон байр суурь эзэлдэг жижиг дунд бизнесийн салбар хөгжихөд стратеги төлөвлөлт, стратегийн сонголт талаас юу дутагдаж байгааг судлахыг зорилоо. Энэхүү судалгааны ажил нь Монгол улс дахь жижиг дунд бизнесийн өнөөгийн байдал болон түүний стратеги төлөвлөлт хийхэд голлох тулгардаг саад бэрхшээлийг тодорхойлоход чиглэгдсэн болно. Эмпирик судалгааг гүйцэтгэхдээ чанарын судалгааны арга хэрэгсэлд суурилан тандалт, ажиглалт, туршилт, ярилцлагын арга зэргийг ашиглан хийсэн.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-13

How to Cite

М.Алтан-Од. (2023). СТРАТЕГИЙН СОНГОЛТОНД НӨЛӨӨЛӨГЧ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ /Жижиг дунд бизнесийн жишээн дээр/. Journal of Business and Innovation, 8(3), 127–143. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1893