ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НАСНЫ ЯЛГААТАЙ БҮЛГИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭРЭГСЛИЙН ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ОНЦЛОГ (Улаанбаатар хотын иргэдийн жишээн дээр)

Authors

  • Ч.Батбаатар МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Б.Даваасүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Я.Отгонсүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл, насны ялгаатай бүлэг, телевиз, интернэт, сошиал медиа

Abstract

Хэрэглэгчийн насны ялгаатай бүлгүүдийн мэдээллийн хэрэгслийн хэрэглээний онцлогийг энэхүү судалгааны ажлаараа авч үзсэн. Улаанбаатар хотын 15-аас дээш насны 997 иргэнээс түүвэр судалгаа авч насны 5 ялгаатай бүлэгт ангилан ангилал тус бүрийн хэрэглээний онцлогийг тодорхойлж, дүн шинжилгээ хийсэн. Мэдээллийн хэрэгслийн хэрэглээ нь насны онцлогоос шууд хамаардаг байна. Тухайлбал, залуусын хувьд интернэт болон сошиал медиа, харин ахмад настнуудын хувьд телевиз нь амьдралын хэв маягт нь нөлөөлдөг болохыг судалгаагаар тодорхойлов.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-07

How to Cite

Ч.Батбаатар, Б.Даваасүрэн, & Я.Отгонсүрэн. (2023). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН НАСНЫ ЯЛГААТАЙ БҮЛГИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭРЭГСЛИЙН ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ОНЦЛОГ (Улаанбаатар хотын иргэдийн жишээн дээр). Journal of Business and Innovation, 6(2), 72–85. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1794