АХЛАХ АНГИЙН СУРАГЧДЫН EQ БА АЗ ЖАРГАЛЫН ТҮВШНИЙ ХАМААРАЛ ДАХЬ, СУРАЛЦАЖ БУЙ ХӨТӨЛБӨРИЙН ТАЛААРХ ОЙЛГОЛТ, ЗОРИЛГЫН НӨЛӨӨЛӨЛ
Keywords:
EQ, Аз жаргал, СТЕМ, СТЕМ зорилго, СТЕМ ойлголтAbstract
Энэхүү судалгаагаар СТЕМ хөтөлбөрөөр хичээллэдэг ахлах ангийн сурагчдын EQ болон аз жаргалын түвшингийн хамаарлыг тодорхойлсон. Энэхүү хамааралд СТЕМ хөтөлбөрийн талаарх тэдний ойлголт, зорилго хэрхэн нөлөө үзүүлж байгааг судалсан бөгөөд эдгээр хүчин зүйлсийн нөлөөлөл нь нас болон хүйсийн хувьд ялгаатай эсэхийг шалгасан. Судалгааг ШУТИС-ийн Лицей ахлах сургуулийн 120 сурагчдын хувьд хийж үр дүнг SPSS 20 програм ашиглан боловсрууллаа. Судалгааны үр дүнд эмэгтэй сурагчдын сэтгэл хөдлөл болон аз жаргалын хамаарал харьцангуй өндөр. Сурагчид өөрсдийгөө ойлгодог байх тусам аз жаргалыг мэдэрч, хөтөлбөрийн зорилго зорилтыг эерэгээр хүлээн авдаг байна.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-07
How to Cite
Г.Уянга, Э.Одонтамир, & М.Батпүрэв. (2023). АХЛАХ АНГИЙН СУРАГЧДЫН EQ БА АЗ ЖАРГАЛЫН ТҮВШНИЙ ХАМААРАЛ ДАХЬ, СУРАЛЦАЖ БУЙ ХӨТӨЛБӨРИЙН ТАЛААРХ ОЙЛГОЛТ, ЗОРИЛГЫН НӨЛӨӨЛӨЛ. Journal of Business and Innovation, 6(1), 100–112. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1788
Issue
Section
Articles