АХЛАХ АНГИЙН СУРАГЧДЫН EQ БА АЗ ЖАРГАЛЫН ТҮВШНИЙ ХАМААРАЛ ДАХЬ, СУРАЛЦАЖ БУЙ ХӨТӨЛБӨРИЙН ТАЛААРХ ОЙЛГОЛТ, ЗОРИЛГЫН НӨЛӨӨЛӨЛ

Authors

  • Г.Уянга МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Э.Одонтамир WHUT, School of Management
  • М.Батпүрэв ШУТИС-ийн ХЕБАС

Keywords:

EQ, Аз жаргал, СТЕМ, СТЕМ зорилго, СТЕМ ойлголт

Abstract

Энэхүү судалгаагаар СТЕМ хөтөлбөрөөр хичээллэдэг ахлах ангийн сурагчдын EQ болон аз жаргалын түвшингийн хамаарлыг тодорхойлсон. Энэхүү хамааралд СТЕМ хөтөлбөрийн талаарх тэдний ойлголт, зорилго хэрхэн нөлөө үзүүлж байгааг судалсан бөгөөд эдгээр хүчин зүйлсийн нөлөөлөл нь нас болон хүйсийн хувьд ялгаатай эсэхийг шалгасан. Судалгааг ШУТИС-ийн Лицей ахлах сургуулийн 120 сурагчдын хувьд хийж үр дүнг SPSS 20 програм ашиглан боловсрууллаа. Судалгааны үр дүнд эмэгтэй сурагчдын сэтгэл хөдлөл болон аз жаргалын хамаарал харьцангуй өндөр. Сурагчид өөрсдийгөө ойлгодог байх тусам аз жаргалыг мэдэрч, хөтөлбөрийн зорилго зорилтыг эерэгээр хүлээн авдаг байна.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-07

How to Cite

Г.Уянга, Э.Одонтамир, & М.Батпүрэв. (2023). АХЛАХ АНГИЙН СУРАГЧДЫН EQ БА АЗ ЖАРГАЛЫН ТҮВШНИЙ ХАМААРАЛ ДАХЬ, СУРАЛЦАЖ БУЙ ХӨТӨЛБӨРИЙН ТАЛААРХ ОЙЛГОЛТ, ЗОРИЛГЫН НӨЛӨӨЛӨЛ. Journal of Business and Innovation, 6(1), 100–112. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1788