КОМПАНИЙ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙГ ТОДОРХОЙЛОХОД “R” ПРОГРАМ АШИГЛАН RFM ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АРГЫГ ХЭРЭГЛЭХ НЬ

Authors

  • Д.Чимгээ МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Ж.Эрдэнэчимэг МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Л.Тунгалаг МУИС, ХШУИС

Keywords:

Хэрэглэгчийн үнэнч байдал, Recency, Frequency, Monetary, R програм

Abstract

Орчин үед бизнесийн амжилт нь үнэнч хэрэглэгч, сэтгэл ханамжтай үйлчлүүлэгчидтэй хамааралтай асуудал болсон нь маргаангүй юм. Бизнесийн байгууллагын борлуулалт эсвэл хэрэглэгчийн худалдан авалын мэдээлэлд үндэслэн хувь хүний худалдан авалтын зан төлвийг тодорхойлох, тэднийг сегментчилэх, тэдэнтэй урт хугацааны харилцааг бий болгох нь хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагын стратеги бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэхэд нэн чухал юм. Энэхүү судалгааны өгүүлэлд компаний борлуулалтын ажил гүйлгээнд өгөгдөл олборлолтын RFM шинжилгээний аргыг “R” програм дээр хэрэглэж хэрэглэгчдийг тодорхойлж ангилах, улмаар судалгааны үр дүнг шийдвэр гаргахад хэрхэн ашиглах боломжийн талаар судлахыг зорьсон.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-07

How to Cite

Д.Чимгээ, Ж.Эрдэнэчимэг, & Л.Тунгалаг. (2023). КОМПАНИЙ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙГ ТОДОРХОЙЛОХОД “R” ПРОГРАМ АШИГЛАН RFM ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АРГЫГ ХЭРЭГЛЭХ НЬ. Journal of Business and Innovation, 6(1), 53–62. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1784