ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТАНИН МЭДЭХҮЙН БОЛОН БОДИТ ТУРШЛАГА БРЭНДИЙН ХОНОГШИЛТОД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ

Authors

  • Б.Даваасүрэн МУИС, Бизнесийн сургууль
  • А.Удвал МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

Хэрэглэгч, хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлага, брэндийн хоногшилт, брэнд луужин, шүргэлтийн цэг

Abstract

Хэрэглэгчийг гүнд нь орж танин мэдэх асуудлын хүрээнд онолын хувьд 1980-аад оны дунд үеэс тодорхойлогдож, өдгөө маркетингийн ухааны чухал чиглэл болон хөгжиж буй судлагдахуунуудын нэг бол Хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлага (customer experience)-ын талаарх судалгаа юм. Өнөөгийн глобал бизнесүүдийн амжилтыг тодорхойлогч маркетингийн чухал хүчин зүйлсэд хэрэглэгчийн туршлагын судалгааны үр дүнд үндэслэсэн маркетингийн оновчтой бодлого, түүний хэрэгжилт хэмээн үздэг болжээ. Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь Хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлагын талаарх онолын үндэслэл, хөгжлийн өнөөгийн байдал ба хандлагыг баримтад тулгуурласан судалгааны аргаар судлан тодорхойлох, цаашлаад Монгол улсын банкуудын Хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлагыг Шмитийн зургаан хүчин зүйлийн загвараар судлан тодорхойлж, туршлагын шатлал бүр нь банкны брэндийн хоногшилтод хэрхэн нөлөөлж буйг илрүүлэхийг зорьсон болно.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-07

How to Cite

Б.Даваасүрэн, & А.Удвал. (2023). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТАНИН МЭДЭХҮЙН БОЛОН БОДИТ ТУРШЛАГА БРЭНДИЙН ХОНОГШИЛТОД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ. Journal of Business and Innovation, 7(2), 129–145. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1752