ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТ ДАХЬ НӨЛӨӨЛӨГЧИЙН МАРКЕТИНГИЙН СУДАЛГАА

Authors

  • С.Бурмаа МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Г.Урандэлгэр МУИС, Бизнесийн сургууль
  • Т.Наранцацрал МУИС, Бизнесийн сургууль

Keywords:

сошиал медиа нөлөөлөгчид, брэндийн дүр төрх, хэрэглэгчийн худалдан авах зорилго

Abstract

Сошиал медиа хэрэглээ маш их өсч байгаа өнөө үед маркетингийн шинэ боломжуудын нэг нь нөлөөлөгчийн маркетинг болж байна. Сүүлийн үед нөлөөлөгчдийг хүлээн зөвшөөрч, тэднийг дагагчид нэмэгдэхийн хэрээр компаниуд ч тэдэнтэй хамтран ажиллах болсон.
Ийм нөхцөлд сошиал орчинд трэнд болсон нөлөөлөгчийн маркетингийг компанийн брэндийн дүр төрх болон хэрэглэгчдийн худалдан авалтад хэрхэн нөлөөлж байгааг судалж хоорондын хамаарлыг тодорхойлох нь чухал гэж үзсэн. Энэхүү судалгаанд хэрэглэгчийн худалдан авалтанд нөлөөлөх сошиал медиа нөлөөлөгчид болон брэндийн дүр төрх хоорондын хамаарлын загварыг ашигласан болно.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2023-02-07

How to Cite

С.Бурмаа, Г.Урандэлгэр, & Т.Наранцацрал. (2023). ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТ ДАХЬ НӨЛӨӨЛӨГЧИЙН МАРКЕТИНГИЙН СУДАЛГАА. Journal of Business and Innovation, 7(2), 111–128. Retrieved from https://journal.num.edu.mn/BusinessAndInnovation/article/view/1751