Оюун ухаан хөгжүүлэх тоглоомын аргачлалаар өсвөр үеийнхэнд физик, инженерчлэлийн мэдлэг, дадал олгох боломж

Authors

  • Сүхгал Д Тээврийн дээд сургууль, Улаанбаатар, Баянгол дүүрэг, Энхтайвны өргөн чөлөө-44
  • Бат-Оргил О ШУА-ийн Физик технологийн, Улаанбаатар, 13330 Монгол улс
  • Ган-Од Д Монголын электрон төхөөрөмж үйлдвэрлэгчдийн холбоо, Сүхбаатар дүүрэг 11-р хороолол, Ж.Батмөнхийн гудамж, Марко Поло төв
  • Сангаа Д ШУА-ийн Физик технологийн, Улаанбаатар, 13330 Монгол улс

DOI:

https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.235

Keywords:

STEM, Artec, робот, CAD

Abstract

Сургалтын хүссэн үр дүнд хүргэхийн тулд багшийн хийх ёстой зүйл бол сургалтын үйл ажиллагаанд сурагч, оюутнуудыг татан оролцуулах явдал юм. Өөрөөр хэлбэл идэвхгүйгээр мэдээлэл дамжуулахгүйгээр суралцагч өөрсдөө гар бие оролцох, хэрэгжүүлж, дүн шинжилгээ хийх, санаагаа хөгжүүлж үйл ажиллагаанд гардан оролцох боломж олгоно гэсэн үг.Суралцагчдын сонирхлыг татах идэвхтэй сургах нөхцөл бүхий сургалтын орчинг хэрхэн бүрдүүлэх вэ? Судалгааны ажлын үр дүнгээс бид Японы инженерүүдийн олон жилийн судалгаа, шинжилгээний үр дүнд тулгуурлан бүтээсэн “Artec” сургалтын хэрэгсэл мөн гэж үзлээ. Иймээс “Тоглоом”-ын зааврын орчуулга, ба онол, хичээлийн аргачлалыг монгол хэлээр боловсруулах ажлыг хийж байна. Бид Artec хэрэгслийг монгол заавартай үйлдвэрлэж манайд нийлүүлэх талаар
Японы талтай гэрээ хэлэлцээр хийсэн болно.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-02-25

How to Cite

Д, С., О, Б.-О., Д, Г.-О., & Д, С. (2022). Оюун ухаан хөгжүүлэх тоглоомын аргачлалаар өсвөр үеийнхэнд физик, инженерчлэлийн мэдлэг, дадал олгох боломж. Scientific Transaction of the National University of Mongolia. Physics, 25(478), 209–211. https://doi.org/10.22353/physics.v25i478.235

Issue

Section

Research article

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>